rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
bjudar..
-
haha nemas problemas honor on our side..hahah
-
det kasnek var förra förresten
-
Svar till:
Vafan, team vidrig är ju är ju några helt andra… är inte det där rövhålen???
[/ QUOTE ]
vidirg sjunger ju i slutet för fan…hoppas han komemr loss till ikväll
-
Svar till:
Jo, Moderaten! Kanske undrar om detta ska flyttas till det nya offtopic. Vet inte, men en undran. Eller?
Mypa
[/ QUOTE ]
hell no död åt öfftöpic modda fökin shajt
-
du ta med min när du komemr imorrn okej
-
det blr gött, allt e 100% good to go
-
när drar du över waikiki? a komemr ev över i feb som sagt
-
sam han känner vi ej…
bandet e bokat nästan väntar bara på slutlig GO från ERIK ni får röjja köket så klämmer vi in dom där hehe
-
live bandet är på g, hoppas det är okej erik? dom behöver 7-8 kvadrat tror du vi kan fixa det?
-
haha, ved lär jui nte va den trånga biten i cape stöwn
-
shiiit, hard wörds
-
Svar till:
Cabrinha cabrinha cabrinha!!! Den enda jag kommer att ha med mig, innehållande 2 kites, 1 bräda, clothes, 3 bommar, fet pump, högtalare, m.m. Feta off road-hjul är ju inte heller fel.
[/ QUOTE ]
fan behöver nått sånt ja mee..får ringa potte
-
rambo_johnson
Medlem13 november, 2003 vid 02:14 som svar på: bosätta sig utomlnads vid kiteställe, tips?Svar till:
brotha – jag är inte därifrån! Baden Würrtemberg heter det! och – japp jag flyttade därifrån
det var för mycket Porsche och Mercedes där – fins ju finare grejor i Skåne: http://www.koenigsegg.se

2004års modell är på gång – här på min dator!

[/ QUOTE ]
fan ja vet du håller på o snickrar ihop bilar lite ball… har inte königsegg flyttat ifrån mergeretetorp?
-
den här ful ölen är nof fan fulare.. vi snträngde oss verkligen med att göra låångt in i mörkaste danmark för att hitta rätt. frågade alikisanra på torget vad som var bäst…
44spänn för en back e fan inte mycke asså