Forumsvar skapade

Sida 347 av 395
  • rambo_johnson

Medlem
    11 november, 2003 vid 12:27 som svar på: Rick Shapes custom någon som kört?

Svar till:

[email protected]

Hälsa från mig! (Jesper, ej Peps)

[/ QUOTE ]

jahaduh, så d var där du ble pepé Don di lito, don diego de juan, kvinnornas oslagne mästare

• rambo_johnson

Medlem
    11 november, 2003 vid 12:24 som svar på: Nya 04 Slingshot Provkörda!!!

haha

• rambo_johnson

Medlem
    11 november, 2003 vid 12:22 som svar på: Takoon i Sverige?

Svenska importen gick till danmark eftersom Takoon Int har ett worldwide distrubution agreement med Bic Int. och takoon inte ville att Megascene skulle ha hand om det…

Däremot har jag hand om ett svenskt team, det finns kanske en o annan kite över när kitarna kommer i jan/feb nästa år…

• rambo_johnson

Medlem
    10 november, 2003 vid 20:24 som svar på: Nya 04 Slingshot Provkörda!!!

nya SS är absolut inte en nybörjar kite, inte ens pan kan hantera den juuh, den kräver stor erfarenhet för att kunan utnyttjas till fullo, inte lönt för nybörjaren är min mening…

• rambo_johnson

Medlem
    10 november, 2003 vid 14:47 som svar på: Nya 04 Slingshot Provkörda!!!

Svar till:

från takoons hemsida:
    We also establish national riders: Hugo Ljungberg and Kristina Karlsson and maybe some others wild cards.

tackade du nej eller, helt galen? tacka nej till free kites…!?

[/ QUOTE ]

dealen går igenom i feb 2004.. måste ha nått o köra på så länge…

fan inte lätt o va kitekändis…

• rambo_johnson

Medlem
    10 november, 2003 vid 14:29 som svar på: Lära själv?

Svar till:

Verkar vara ett hett ämne dethär!
    Det var jag som startade tråden, och alla inlägg har resulterat i att jag förmodligen kommer att gå en kurs i vår. Eventuellt kommer jag att ge mig ut på vattnet nån gång innan om jag känner att jag lärt mig behärska kiten bra på land först.
    Tror likt många här att man kommer långt med sunt förnuft. Jag tänker inte kitesurfa i en fontän på torget under pågående torgmöte! =)

Jag har ju innan lärt mig att åka Wakeboard och slagit mig halvt medvetslös unde lite alltför optimistiska försök till akrobatik, Knäckt handlederna på snowboard, bankat huvudet i masten på windsurfing och slagit ut tänderna på skateboard..

Så lite respekt för saker har mna ju byggt upp under åren! smile.gif

Men fan va kul det ska bli! smile.gif

/Robert

[/ QUOTE ]

haha är det där en full tilt wake du kör på bilden fan va ball Johan the man har juh börjat sin kite karriär på en sån stenplanka

• rambo_johnson

Medlem
    10 november, 2003 vid 14:27 som svar på: instruktör, bartender, tips? (cabarete främst)

jag hade fan osså kunnat jobba där… icke bangat dom har iofs en IKo skola till där sjukt mycke finare där nere än i Cabarete som är sjukt smutsigt o jävligt… örk bajs o vattnet o skit

• rambo_johnson

Medlem
    10 november, 2003 vid 14:25 som svar på: instruktör, bartender, tips? (cabarete främst)

Svar till:

IKO har sitt huvudkontor på cabarete så det är bästa stället att ta kursen, om du inte kan/vill åka dit så kolla här; Training calender för kursdatum på andra ställen. IKO cert kostar 550 dollars och tar ca en vecka/5timmar om dan, mycket praktik så det är inte jobbit ; ) du ska ha ett IKO kiteboarder kard (tagit en IKO kurs) och en förstahjälpen utbildning, samt va lämpad som instruktör, språk är bra engelska är ett måste eftersom kursen hålls på JA just det engelska.

När du sen är IKO instruktör är det bara och gå in på deras sida så finns där jobb att söka över hela världen ; )

Barjobb? nä taskiga timmar och så hadde man ju supit ihjälsig ; ) men om du får ett så brätta var så kommer vi dit och super…

//Pan

[/ QUOTE ]

IKO har inte alls huvud kontor i cabarete utan i Las Terrenas hemma hos Sophie Calaiz jevla ball det där med iko dom kör det typ från vardags rummet tjänar fan rätt bra cash på det me… Las Terrenas ligger 4h med bil över olika berg o genom skum djungel ca 50mil öster om Cabarete… jevligt vackert se bild

• rambo_johnson

Medlem
    10 november, 2003 vid 01:43 som svar på: Varför surfar vi?

Svar till:

Tjena maniacs!
    När höstmörkret lagt sig finns tid för eftertanke. Inte minst en nästan desperat längtan till varmere breddgrader. Så vad är det som drar oss ut på till och med när lufttempen är 8 grader och vattnet mycket mer. Var i ligger denna lockelse?

[/ QUOTE ]

Syd afriak nästa bara så man inte avvänjer sig vattentemperaturen…

• rambo_johnson

Medlem
    10 november, 2003 vid 01:40 som svar på: Publicera Foto – betalning, rätt., skyld. osv?

Svar till:

Kan Rambo hoppa så högt tveksamt wink.gif cool.gif smile.gif

[/ QUOTE ]

ni ska nog få se vad jag kan göra med en 8.5 Nitro i 25m/s med vänstran fram på en 8m våg….

• rambo_johnson

Medlem
    10 november, 2003 vid 01:37 som svar på: äntligen har jag lyckats kryssa..

intresseklubben antecknar…

sess vi på WCL så ska ja spöa skiten ur dig i shott-sponkning…

• rambo_johnson

Medlem
    9 november, 2003 vid 22:49 som svar på: Kita i träden

haha, jaa, stor tåar som fläktes upp jag höll fan på o fläka hela armen när ja skulle dra i dina linor fan, trssla inte du in dig i min kite också där för en sek…galet. men man har väl rutin va…

• rambo_johnson

Medlem
    9 november, 2003 vid 22:31 som svar på: Nya 04 Slingshot Provkörda!!!

Svar till:

Nyfiken! får vi lov att sälja här nu?

[/ QUOTE ]

jag tror järnet på nya GBRider ska bli kul o testa, kul med lite nya inovations… hoppas den hålelr samma klass som takoon 2004…

• rambo_johnson

Medlem
    9 november, 2003 vid 22:30 som svar på: Nya 04 Slingshot Provkörda!!!

grejen när det kukar upp i 20m/s så spelar det fan inge roll va du lastar upp galet mycke vind, va sär du mike när du försökte köra en 11ss i 18 m/s kunde gått rätt illa… fifan

• rambo_johnson

Medlem
    9 november, 2003 vid 22:28 som svar på: Sjukt bra!

gött juuh

Sida 347 av 395
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA