rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
lär dig inte i närheten av mig bara… eller nått annat hårt
-
pallar inte mecka skit här, köp va fan du vill du kommer ändå aldrig hoppa lika högt som jag…
-
skit i kurs för fan, använd huvvet sär ja ju, är man så korkad att man tar en kurs så ska man itne hålla på med den här sporten in the first place. man måste kunna ta lite stryk…
-
häng,röv häng menar du. jevla kass vindreg bara, stog knappt kvar på bichen med 11 SS men Nitro 14 var inga som helst problem…
-
rambo_johnson
Medlem9 november, 2003 vid 19:39 som svar på: bra lyft=dåligt häng, snabb bräda=lite höjd osv?snabb bräda:bra höjd, skulle jag vilja säga
-
ingen kite hoppar av sig själv
-
rambo_johnson
Medlem9 november, 2003 vid 10:43 som svar på: Publicera Foto – betalning, rätt., skyld. osv?kan nog stämma, fast jobbar du åt tex ett team så är det där rätt lungt
-
rambo_johnson
Medlem9 november, 2003 vid 01:53 som svar på: Publicera Foto – betalning, rätt., skyld. osv?tar du reklambilder så kan du typ ta hur mycke som helst, 20-30lök för tre dagars jobb är rimligt
-
rambo_johnson
Medlem9 november, 2003 vid 01:50 som svar på: Publicera Foto – betalning, rätt., skyld. osv?ju mer du tar betalt ju bättre bild tror(och tycker) dom att dom får…
kända kitare behöver du inte fråga om lov dom går under känd person och får publiceras fritt…
för övrigt skiter jag i det i vilket fall…
-
haha, va fan mer än dig din lille fjunmusche
-
Svar till:
Säkert att du känner igen den stenen, Rambo? Om du verkligen gör det, så kanske du känner till fler bra spots för den vinden på Öland, eller?
/Rasmus
[/ QUOTE ]
ja hitta en ny sten idag med min bräda inte alls gött
-
Svar till:
ehhh sent 2000 tidigt 2001 tror jag…
Arc och Stonker *suck* man lär sig av sina misstag ; )
//Pan
[/ QUOTE ]
snart dags o skicka SSn för sissta gången mä
-
Svar till:
Brandkåren ringde… dom hade fått en idé. dom skulle hissa upp kranbilen lagom att få tag i bommen. därefter skulle dom hissa upp kramen till 22m höjd, binda fast bomen i kranen och försöka få vind i draken.. jag tyckte inte att det lät som en bra ide.. men vad vet jag, det va ju jag som satte den i trädet från första början!
[/ QUOTE ]
haha, shiit det hade kunnat gå rätt illa hände en del skit i ljunhusen idag, jevla pan haha