rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
jag ska ner o hjälpa Poor Zooländerz imorrn tar me kameran…
-
rambo_johnson
Medlem6 november, 2003 vid 19:39 som svar på: Ny insamling till förmån för trädkitarnahaha, Mackan har försäkring på sina båtgrejer (kiteprylar) försäkrat som familjebåt med 18kvm segel kostar 400 pix om året täcker skador upp till 30,000kr själv risk på 1400 pix, stöld, brand, olycka…
fråga team taggtråd…
-
jag e stenkoool o har sten koll haha, lärde mig fan själv klart man e bäste dräng varför ska nån sketen sleten kitare som tror sig vara sveriges bästa kite instruktör ha dina surt förvärvade windsurfing stålars?
-
fan det ska va ett rövhål till o göra en sån här grej…mohahahaha
-
hehe, fan ja ringer dig nu mistaa zoo
-
rambo_johnson
Medlem6 november, 2003 vid 15:26 som svar på: Ny insamling till förmån för trädkitarnaball pryl made in ZA får kolla in när vi kommer
-
braaazil, mycke damer där chrille hur ska du klara det om ja får fråga….
-
haha, fifan va jag åkte på bäng när ja börja ett par år sen dock, det är fan i mig nyttigt, ut o lär känna naturens krafter, det kostar lite dock i pajajde kitar och sårade knän, men fan va kul det är. köp en Naish 7kvm så slipper du dö i första vändan i alla fall…
-
North verkar bra som fan, ska försöka testa Chrilles nu i helgen, ska testa SS imorrn om det blir nå vind
-
va fan vem har sagt nått om spons??? testa sa ja juuuh
-
snygg… fan va pontan ligger när a den där guran..fifan, måste lukta…
-
Svar till:
Jag får mina grejer idag. Hihi!
[/ QUOTE ]
jag me… cabrhina 4 eva
X3 är inte bäst, möjligen är 10an rätt fet iofs, fast det finns bättre, ska testa cabrhina nu i tre månader o se va dom går för… -
rambo_johnson
Medlem6 november, 2003 vid 12:58 som svar på: Ny insamling till förmån för trädkitarnafan va snåla ni e
-
över 160cm i alla fall dom är bäst