Forumsvar skapade

Sida 361 av 395
  • rambo_johnson

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 16:55 som svar på: Hjälp mej, jag vill börja Kita

Svar till:

Det är så att jag i sommras fick upp ögonen för Kitesurfing när jag var en vecka på västkusten. Jag bor i mitten av Sverige, långt ifrån alla härliga kuster.
    I alla fall så har jag bestämmt mej för att börja Kita,jag vill inget hellre, fast jag inte har några Kitepolare. Men jag har redan tillbringat hundratals timmar på alla internetsidor som har med Kite att göra smile.gif
    Men nu är det så att nästa år väntar lumpen och efter det kommer jag att leva som en fattig student på nån högskola i landet. Hur i helvete ska jag få mitt liv att gå ihop med Kitesurfing. Kan nån hjälpsam själ komma med förslag????? Nån som har varit i liknande situation???

[/ QUOTE ]

mitt i sverige sa du, inte så bra kolla på väder o vind va? gå en elelr flera kurser är jevligt advice. kör med mårten han är duktig instruktör når han på [email protected] elelr genom surfersparadise.nu

• rambo_johnson

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 16:49 som svar på: Hjälp mej, jag vill börja Kita

det räcker fan gott när bengo kommer ner o förstör, vet ni varför han kallas duracell? jo för han bara kitar o kitar, även om det inte blåser är den lilla räkan ute, han e värre än AnnaS.

waste of space, med andra ord…

• rambo_johnson

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 16:36 som svar på: vågor å kite?

dalen o kite är så jäävla fett, o inte liak jobbit som o vågsurfa…

• rambo_johnson

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 16:35 som svar på: Var får jag tag på divinicell??

skit i divnysell kör Core Cell bästa skiten som finns kolla på nätet går att ebstälal från holalnd kanska DIAb har det…

• rambo_johnson

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 10:53 som svar på: Hur kan man se hur mycket det blåser?

känsla gubbar den kommer me tiden

• rambo_johnson

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 10:51 som svar på: Föreingar?

LA e farligt dom grabbarna skojar man inte med rediga west coast killers

• rambo_johnson

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 10:35 som svar på: Secret bilder från Secret habo

det vettifan i habo går man aldrig säker… Micke på campingen öppnar (psyk)& sjukstuga nästa år

• rambo_johnson

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 10:11 som svar på: whos the man?

va det inte fina vågor, du får ta en tripp ner o hälsa på till våren Pepesso

• rambo_johnson

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 09:59 som svar på: Nu blev det förmycke

va fan skulle ni göra utan mig

• rambo_johnson

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 09:55 som svar på: assåååå

Svar till:

Vad som helst så länge det inte är stötadne på något sätt, som rasism, personliga påhopp mm ja ni vet säkert.

Det kommer att komma upp en allmän policy som kommer att gälla för hela steffo.nu men så länge gäller sunt förnuft. Verkar dock vara en brist på sistånde.

/S

[/ QUOTE ]

Haha sunt förnuft saknar ju varenda kitesurfare är inte det allmänt känt? vi lever för person angrepp bästa jag vet´i alla fall. klart e man grön på steffokite så kan man ju ta det på fel sätt men man lär ju av sina misstag…

• rambo_johnson

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 00:46 som svar på: vad alla borde läsa innan kite…

han e fin Falle duktig som fasen, bra säkerhets tänkande. Undrar om han fortfarande kitar dock? Han har väl häcken full med annat

• rambo_johnson

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 00:33 som svar på: Insamling

Svar till:

hugo hur kan du ändra dina inlägg utan att det står ”ändrat”?????? confused.gif har superkoll nämligen wink.gif

[/ QUOTE ]

Mutar moderatorn…

• rambo_johnson

Medlem
    28 oktober, 2003 vid 23:40 som svar på: Någon som e sugen?

haha no offense grabbar men ni reder er inte dit vi ska…

• rambo_johnson

Medlem
    28 oktober, 2003 vid 23:34 som svar på: Bilder från dalen

det e gött, som o skejta i en fet MJUK snowboard ramp/pipe… dessutom får man go kraft/fart med kiten kan göra allt i en jevla fart. bra action även i lilla svedan…

Vågridning inom kite är på G finns olika stiler inom det nu också många som kör större brädor och små kites just för att få mer vågsurf känsla.

• rambo_johnson

Medlem
    28 oktober, 2003 vid 23:27 som svar på: Någon som e sugen?

ring mig så skall vi inviga dig i teamet. Akta dig för halvmesyrerna ovan…

imorrn bangar jag dock för jevla kallt även me Pyrro

Sida 361 av 395
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA