rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
rambo_johnson
Medlem21 oktober, 2003 vid 23:59 som svar på: Hur vill vi ha vårt steffo i framtiden?väl talat Peps.
-
var det inte dagen efter igen den där loft grejen, det verakde rätt sjukt osså, fan vissa nybörjare är helt galna asså
-
snart tar turen slut för oss kitesurfare… Dom olyckor jag har sett är helt otroliga att personen i fråga har klarat sig över huvudtaget, som tex när boxaren flög upp i trädet i habo det var sjukt. han gick ju där ifrån utan allt för mycke blesyrer… ”jag e van, för jag e boxare”
-
Fan då. Va fan håller folk påååå med. Folk måste fan respektera hur jävla farligt det här är…
klart det är nu det börjar hända olyckor när sporten har vuxit sadan. nån som känner killen
-
rambo_johnson
Medlem21 oktober, 2003 vid 20:29 som svar på: Sydafrika lyxboende dec till Feb el MARSok, vi ska se va fan som händer
-
Svar till:
vafan OLA.PENIS!?
va gör du här
Ser allt för ofta att du smyger dig in här och skriver,tror ingen skall komma på dig att du börjar dras lite till (s)kiten..OLA FÖR FAN!
..[/ QUOTE ]
ja fan skit i den här jävla tysk sporten för fan
-
jag har ju en sjuk samling men gratis vettifan, inte så dyrt är en annan grej dock..
-
rambo_johnson
Medlem21 oktober, 2003 vid 17:36 som svar på: Sydafrika lyxboende dec till Feb el MARSvi behöver nån extra kille i dec och Jan hyran per man ligger på 4-5papp!!! men som sagt nu är det lyll som gäller. jacuzzi fet pol maid garage flr 5 bilar, 6 sovrum, 200m från havet osv. armed respons guard osv…
-
rambo_johnson
Medlem21 oktober, 2003 vid 17:20 som svar på: Sydafrika lyxboende dec till Feb el MARSm.
-
rambo_johnson
Medlem21 oktober, 2003 vid 17:20 som svar på: Sydafrika lyxboende dec till Feb el MARS2
-
rambo_johnson
Medlem21 oktober, 2003 vid 17:19 som svar på: Sydafrika lyxboende dec till Feb el MARS.
-
rambo_johnson
Medlem21 oktober, 2003 vid 12:59 som svar på: Klurat lite på att leka med en kite i vinter…du ja har lite skit o sälja typ en wipika 2003 12.2kvm du tom få en bräda till allt för en 6päpp
-
rambo_johnson
Medlem21 oktober, 2003 vid 12:39 som svar på: Hur vill vi ha vårt steffo i framtiden?seriöst? spot guide fan vi vill väl inte ha halva sverige komma ner o förstöra våra fina skånska spots :´(
Allt är mitt fel skulle inte postat alla fina bilder. :´( shootin my self in the foot
-
fan va gött. Tror du har lärt dig at hälsan går före utrustningen håll alltid en liten hand på quick releasen när du närmare dig hårda ting och det är mycke vind det gör alltid jag. Nordvästen i habo är dödlig tar man inte höjd så trycks man in bland pelarna. ej gutt