rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
ja tar med mig mina foto grejer osse
-
för helvede har du ingen jävel som kan visa dig du kommer ju DÖ
-
.
-
fredag e nog gött tror jag ska ringa runt till de invigna o kolla läget, kanske vi kan campa där elelr nått dricka bira o hugga ner träd… o skjuta lita päror.
-
rambo_johnson
Medlem7 oktober, 2003 vid 20:07 som svar på: känner mig ensam och övergiven utan hav…vi får väl se nu typ hon vann woman world speed record på kite dock…
-
rambo_johnson
Medlem7 oktober, 2003 vid 19:38 som svar på: känner mig ensam och övergiven utan hav…första bilden är ju på henne ser du väl!!!
-
rambo_johnson
Medlem7 oktober, 2003 vid 19:33 som svar på: känner mig ensam och övergiven utan hav…det e ju homeboy nigga Luciano Gonzales från Cabarete
-
hade ju vatt sjuuukt fett asså
-
jag har vatt där blåser mellam 10 o 20 m/s
-
rambo_johnson
Medlem7 oktober, 2003 vid 16:11 som svar på: känner mig ensam och övergiven utan hav…va fan sluta gnälla för helvete
-
hooora pän var när kommer min xl
-
åhh förresten UG funkar kanon bra intermediate bräda planar bra och lätt att få upp rätt fart…
min 115×32 är aningen EXTREM körde X3-14kvm idag utan problem i 15m/s. planade kanppt med den när det blåste 8-10m/s
-
reklam är fan va steffo är bra för. Tänk efter lite… på blocket kan man sälja ett kitepaket för 13000:- här får man knappt 6000 spänn!!! så du ska fan vara glad för att folk postar ”reklam” här…
-
vi hade FAN mycke vind i da på secret spött fifAn