rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
kitesurf e fan farligt järnet säg nån här som inte haft nån nära döden upplevelse????!?!??!?!??!??? NÅN? Nä tänkte väl det
-
jag gick fan ingen kurs jag överlevde med lite goda råd dock kolla http://www.kitesurfingschool.org
lycka till
-
ska inte säga nått…
-
shiiiiiiit take care asså kör ni ihjäl nån jevel så stanna ALDRIG!!! bara kör
hur mår min box förresten
-
biderna me stoora vågor är från sydafrika!
-
det var en dominaksnk kilel som fick sina prylar stulna samma dag som stone!
-
livsfarligt take care gubbar, hyr aldri moppe, hyr aldrig bil! inga körkort inga lagar!
-
jo jag vet team rövhål är världskänt!
-
Svar till:
Du har inte lust att fråga Anders vad han gav för den? På sommaren lär man inte köra med våtdräkt och det är ju sjyst att flyta om det skulle hända något

[/ QUOTE ]
va fan käkar du kola med papper på också eller? det är farligt att leva man kan faktiskt DÖ!
-
rambo_johnson
Medlem1 oktober, 2003 vid 23:29 som svar på: Foxy Linda => (J.Ä.T) Jordens Äckligaste Transajävla gött nu har vi en ny fetsida kiteboarding.se
-
kom inte hit jävla smögade smålänning ysch vi klarar oss gott med alla självmordskitare i habo redan!
-
115x32cm blir grejer det, kommer på freda! direkt från Cabarete!
-
rambo_johnson
Medlem1 oktober, 2003 vid 14:24 som svar på: Foxy Linda => (J.Ä.T) Jordens Äckligaste TransaIt aint mista Johnson
-
jag bryr mig fan inte om var hugo får sina kites ifrån jag har el deal special me kitemärke direkt från kina… noname inga tryck…