skanepaul
Forumsvar skapade
-
@mio 462006 wrote:
här försöker man vara seriös och svara på en killes fråga om kite modelljobb,
men va fan får man för det.’
jo, ett svar från dig som ser förjävlig ut.
l
men du kan väl komma upp till rågelund så kan vi kita tillsammans du och jag för igentligen så gillar jag ju dig.du har ju mitt nr,puss i ljumsken.
haha chill!
Jo jag är rätt ful, men det kan ju inte jag hjälpa! 🙂
Jag undrade mest vad Five Seasons har med kite att göra? Skulle vara intressant att veta, eller du kanske menade att du varit modell för nån sorts kitereportage OCH för Five Seasons.
Har jag ditt nummer??
-
Sorry mackan! Drar till helsinghulla vid 17 idag, ska supa åkesson under bordet….
-
Förlåt, glömde tillägga gärna mid ar.
-
@ä-holm 461746 wrote:
sjukt störigt att knäcka brädor!!
Körde av min cabrina custom i går. jag tror vi knäcker brädor i norden pga det kalla vattnet, har bara hänt mig på höst och vår.
jag tror inte på kitebrädor längre jag ska skaffa mig en wakeboard. När det bråser och det är platt har en wakeboard överlägsen popp och styrka. Och kryssa är inget problem i dom vindarna
Jag har varit inne på samma tankar, men dem kanske är lite svårdragna?
Ingen som har gjort ett ärligt test men en nyare wakeboard (typ av dem lite dyrare bättre brädorna)???
-
@Thorstensson 461694 wrote:
Det är ju en jävla tur att man ska sluta kasta gris så man kan komma ifrån det smeknamnet…=)
Tack för all hjälp än så länge!hahahahaha sorry Charlie kunde inte motstå det…Trodde inte du skulle hitta in här så snabbt!
Välkommen varjefall!!
-
Fan vad jag vill Kase! Du anar inte, skit också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Annars kan ni väl hjälpa honom själv??
-
@sourra 460690 wrote:
OT:
Virre, du verkar ha fått Nils säng om man ska gå efter beskrivningen på din resdagbok. Fast de andra är ju inte direkt Hästens-sängar de heller =)
Avloppet blir bra om du bara slänger allt som ligger för avloppet. Var glad så länge inte vattnet tar slut som det gjorde för oss…hahaha fan åk till sharm istället!
-
-
-
@Haze 460275 wrote:
Söt var hon.. Skidor is the shit in the winter, men på kite? vete fan…
Å andra sidan så åker hon runt på PKRA hela säsongen utan att betala en krona och får även betalt. Hur många av oss får det?? Mike The Knife och ingen mer eller? Så varför klanka ner på henne då. Hon gör ju de flesta här inne drömmer om. Får betalat för att kitesurfa…..
Vi har all rätt att klanka ner på henne om hon får betalt för att köra som hon gör! Hoppas bara hon har utvecklats lite sen den videon gjordes.
Sen kör hon på en omlackerad Thorn, undra varför.
-
Finns bara en skön kite, Naish Torch3, allt annat är bara dåliga kopior.
-
@mio 459714 wrote:
tjenare..
har varit model för five season förra året.
både för kite och deras sport kläder.
ring mig bor i kungsbacka
0763491394
hahahahahahahahahaha Va???? 🙂
Vad har Five Seasons med kite att göra??