Forumsvar skapade

Sida 119 av 225
  • skanepaul

skanepaul

Medlem
    10 januari, 2008 vid 14:04 som svar på: Lite info om Helix 14 vs. Cult 13.5

@pjoter 437813 wrote:

pallar inte läsa men att kunna köra på en kite mellan 5 och 15 m/s är ju inte så ofantligt imponerande. Funkar ju fint med min kite å den e ändå gjord -06. Dock så får man ju anpassa åkning å trick efter vinden. loopar den definitivt inte i 15m/s eller gör höga tyskehopp i 5m/s.

Vilken kite klarar från 5-15????????

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    10 januari, 2008 vid 08:53 som svar på: Mellandagsrea

Kan ju tillägga, ni som väger 100+ så är ju EXT:n ett jävla bra val som bräda. Den känns inte hälften så stor som den är.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    10 januari, 2008 vid 07:44 som svar på: Hadlow kör Flexi, Langeree kör Naish, Lenten kör Slingshot…

@Haze 437736 wrote:

Japp det är sant. Herman Maier kör tex med Stroltz inneskor i Lange skal med Head Logga på. (var på utbildning på stroltzfabriken när han gjöt inneskorna)

Sen så Katja S. som körde världscupen för ett par år körde på två år gamla skidor i GS och DH. Hjälpt nämligen Simon som var hennes service man med att lacka om de ett par gånger.

Eddie: Hmm tror inte det då jag jobbar med detta på heltid 6 månader om året. Är allmänt känt inom branschen att det funkar så här. Samma inom snowboard.

Bra då fick man svar på det! Intressant. Men Anjas såg faktiskt ut som ett par genuina Salomon men men…

Men hur är det egentligen med Fuelsen som Gadget påstår??

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    9 januari, 2008 vid 21:31 som svar på: Hadlow kör Flexi, Langeree kör Naish, Lenten kör Slingshot…

@Gadget 437639 wrote:

För många åkare spelar det nog inte så stor roll vilket märke det står på exempelvis kiten.
    Jag vet att flera åkare kör på kopior av t.ex Fuel fast de kör för ett annat märke!

Vem???

Ge ett svar nu.

Du menar alltså att Slingshot gjort Fuels med någon annans märkes design eller att något kopiera en Fuel?

Jag menar, exempel…”ööhh vi sponsrar dig men det är helt ok att du kör med kopia på Fuels med Naish design istället för våra egna kites”…nja det får du utveckla!

Sen Haze, är det där med skidor och pjäxor inte bara en myt? Kom själv för några år sedan ganska så nära Anjas (och även några andra skidstjärnor) pjäxor och det var definitivt Salomon som hon ju också kör för, inget annat.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    8 januari, 2008 vid 20:49 som svar på: Vilka säljer mystic sele

@Cortex 437456 wrote:

Det är den modellen som pessimister använder…. :smirk:

(ujujuj vad långsökt det skämtet blev)

/Kaj(Tech)

Men rätt så kul!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    8 januari, 2008 vid 18:50 som svar på: Hadlow kör Flexi, Langeree kör Naish, Lenten kör Slingshot…

@Dalen 437469 wrote:

Eller så hade Flexifoil varit där de är nu för de har långt innan kitesurfing varit ett ledande märke för land och snö kites.

Kanske det, men det tror inte jag, Flexifoil var väl knappast stora när det hela drog igång på allvar i början på 2000 talet trots sin erfarenhet.

Egentligen är väl Flexifoil fortfarande allra störst i UK, eller har jag fel??

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    8 januari, 2008 vid 14:21 som svar på: Vilka säljer mystic sele

@mjersen 437416 wrote:

jag gör. http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=15619

Är Worrior en ny modell eller?? 🙂

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    8 januari, 2008 vid 12:34 som svar på: Hadlow kör Flexi, Langeree kör Naish, Lenten kör Slingshot…

En sak som jag tror starkt på dock är ju att Flexifoil nog tjänat en hel del på Aaron…utan honom vetifan var dem varit idag.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    6 januari, 2008 vid 22:32 som svar på: Många som gillar Naish Smartloop/smartbar

Jag undrar detsamma, är där grejer som hänger och slänger vid CL med smartloopen?

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    4 januari, 2008 vid 15:15 som svar på: Vem ska vara först

Får jag bara låna din Rhino 18 så jävlar!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    3 januari, 2008 vid 14:50 som svar på: Torch 9 eller 10 någon??

Tackar!

Maila mig om pris på dem om du kan.

plevin@hotmail.com

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    2 januari, 2008 vid 20:52 som svar på: Torch 9 eller 10 någon??

Ja det kan jag, jag har första tjing nu då!?

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    2 januari, 2008 vid 08:04 som svar på: Bilder fran Australien

Margeret River är så fett!

Synd man aldrig fick köra där.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    2 januari, 2008 vid 08:01 som svar på: Torch 9 eller 10 någon??

Tack!

Detsamma!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    31 december, 2007 vid 23:45 som svar på: Starta kiten själv i 14-17 m/2 hur???

Nja Patrik, 4m/s funkar fan med en Torch 18 och en Nobile EXT… 🙂

Sida 119 av 225
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA