skanepaul
Forumsvar skapade
-
Kolla http://www.surfstore.se på Skywalker brädor, riktigt grymma brädor till hyffsat bra pris (under 5500 nya, menar jag då). Bästa jag kört på (med undantag av min Nine boards, men vad kan jämföra sig med dem egentligen… 🙂 ).
-
skanepaul
Medlem1 juli, 2006 vid 07:31 som svar på: Film: AC in Western Australia – The Roadmovie – 2006Nice!!
-
hmmm var va ni egentligen?
-
Varför skriver du så konstigt Jonaish?
-
Märks att du är nybörjare varjefall, lycka till med surfet! 🙂
-
Ja men du kan räkna med att det är jävligt jobbigt, körde 9:a idag i löderup i vindar mellan 9-14 m/s, inte en jävel av oss skulle ens fundera på att ta upp en 14.
-
Fredde wrote:SkånePaul wrote:Då är det något fel på din vindmätare. Vid 11m/s är man riktigt bra riggad på en 9:a, väger själv 85.
Jo jag är på din linje palle…
Det verkar inte som hälfen av folket här vet hur mycket 10ms är än mindre 20ms….
Precis!!!
Jag körde i 36 knots i Egypten, det är jävligt mycket! Då fick jag dra i femte linan lite då och då, vilket jag aldrig behövt göra nån gång.
Kommer du ihåg när vi satte min sjua i trädet, då mätte vi 19,7 i byarna! Fatta hur mycket det är! Man kunde inte ”titta” in i vinden.
-
Då är det något fel på din vindmätare. Vid 11m/s är man riktigt bra riggad på en 9:a, väger själv 85.
-
Tror inte du har varit ute i 11 m/s med en 14 Marcel. 7 m/s däremot är ju perfekt för 14.
-
Var ska du köra imorgon då Jonaish?