Forumsvar skapade

Sida 115 av 134
  • skejtar_henke

Medlem
    15 juli, 2005 vid 16:04 som svar på: Imorgon är det klockrent på ringsjön… Men drar..

Tja den är gammal men den funkar att surfa lite med. Du menar att jag inte har så många inlägg eller?

• skejtar_henke

Medlem
    15 juli, 2005 vid 16:02 som svar på: JP Håla

Har inte varit och kört där. Men dock badat. Där ser hur fint ut som helst. Men du kommer inte ner med bilen mer ju. Men der är kasnke 500 m och gå. Men där är ju fin lancharea och lite badande. Dock lite grunt kanske. Men ett alternativ.. Absolut ja

• skejtar_henke

Medlem
    14 juli, 2005 vid 23:21 som svar på: Åkare i Habo – läs detta

Då är det ju vår förbannade skyldighet och köra på rätt sida. Det är ju inte badandes fel. Vi är ju gäster coh är nog inte i position att ställa krav. Det kan ju faktiskt vara så att man får skita i att köra i habo dom få dagar det är badväder och nordväst. För det är ju då det blir problem. Finns ju fler ställen men dom är ju secret.

Klart vi vill köra men vi får väl tänka lite

• skejtar_henke

Medlem
    14 juli, 2005 vid 21:15 som svar på: återblick med bilder!

Tror att du har dåligt minne

• skejtar_henke

Medlem
    14 juli, 2005 vid 20:55 som svar på: Pimp my naish bar

problem? Det är väl bara ringa killarna på swell om du behöver en ny? Eller är det pengaran du tänker på?

• skejtar_henke

Medlem
    14 juli, 2005 vid 20:47 som svar på: återblick med bilder!

Det är ju fan inte dom bilderna vi vill se. Även om det nu är samma kväll. Det vi vill se hände senare på kvällen.. Fram med dom nu.. heheh

• skejtar_henke

Medlem
    14 juli, 2005 vid 20:44 som svar på: Imorgon är det klockrent på ringsjön… Men drar..

jojo värdens bris på ringsjön imorgon. Du får dra dit och kolla. Där är vind Anna

• skejtar_henke

Medlem
    14 juli, 2005 vid 20:37 som svar på: Vomb gänget och andra rövhål

Jepp lundåkra eller parkvägen. Beror lite på om det är fint väder tror jag. Om det är sol och badväder kan man ju glömma parkvägen.Så vi får väl se

• skejtar_henke

Medlem
    14 juli, 2005 vid 20:32 som svar på: lite bilder från habo igår

Grymt fotat.. Roligt med bilder ludde.

• skejtar_henke

Medlem
    14 juli, 2005 vid 11:16 som svar på: PORTADE FRÅN HABO…

ja så man kan röva ordentligt när man kör.. Men ärligt så får vi hjälpas åt allihopa att ha lit ordnig. Det är ju inte många månader om året vi behöver hålla oss i skinnet. Snart är det ruggigt och kallt och gött igen.

• skejtar_henke

Medlem
    14 juli, 2005 vid 10:36 som svar på: PORTADE FRÅN HABO…

Ok då gör vi så här. Den som kör på fel ställe får spö… Nä men allvarlig så få vi skärpa oss ordentligt. Vi vill ju inte förlora habo. Det vore jeevligt trist.
    Kommer ju alltid vara campande och badande gäster som går först. Det är ju dom som är mickes levebröd. Vi är ju faktiskt bara gäster. Så vi fåf verkligen tänka oss för.

Kanske nästan skita i och åka när det är badande och nordväst för då är det svårt att hålla dig på rätt sida. För jag var fan på fel sida jag med.
    eller så kör vi på naken badet… hahahahaha

• skejtar_henke

Medlem
    7 juli, 2005 vid 12:12 som svar på: Jag dööör, var e vinden..

Ringsjön brisar det ju som fan just nu. Över 10 sekundmeter.. Så jeeval bra surfing. Inga våger och fin vind

• skejtar_henke

Medlem
    4 juli, 2005 vid 22:58 som svar på: verkar bli lite vind imorgon (tis) me!

Jag hade varit på. Men har ingen bräda. Den gick åt blev knäckt igår.

• skejtar_henke

Medlem
    3 juli, 2005 vid 16:54 som svar på: Cabrinha Crossbow

Det är ju skillnad på kite och kite. Windwing ser lite trötta ut och konstiga i formen. Men det kan är bra. Jag ska inte säga för mycket för jag har inte provat. Får prova en dag tom. Man får ju vara öppen för nya ider. Men jag gillar inte för mycket meck. Har sett bommen till windwing. där aär mycket tingel tangel… Men det kanske funger bra. Vad vet jag… Som sagt man får väl prova innan man utalar sig ordentligt.

• skejtar_henke

Medlem
    13 juni, 2005 vid 21:46 som svar på: Grillfest med KiteLife på Ribban – Lördag 18 juni

Jag kommer givetvis. Tar med mig ett 6-pack

Sida 115 av 134
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA