skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
Är det mycket dollars som är inblandade här? Är det det som retar eller? Då förstår jag kanske. Men inte allt gnällande. Håll med om att det är mycket sånt här för tillfället. Vad moderator-rollen beträffar vill jag inte lägga mig i. Det klarar Patrik bäst själv.. Bara så trött på allt gnällande.
-
Jag är sugen men jubbar
-
Detta är inte riktigt till dig bara. Det är ju fan vad det gnälls. Det börjar ju likan ett kafferep. Man skulle kunna tro att det är gäng kärringar på den här sidan. Om du nu är så avundsjuk på patriks läkar så lägg in några själv. Varaända kotte har ju det här. Som sagt man blir ju mörkrädd hur mycket det gnälls. Mycket gnäll och lite surf. Ska tillägga att jag är vän med Patrik så det inte är oklart. Och var står det att en moderater skall vara neutral.
Jag bra undrar för jag är så trött på allt gnällande.Svar till:
Som jag ser det är det mer värt att sponsra dig för att få länkarna under alla dina inlägg och din märkeslojalitet än att ha vår banner i toppen. Jag tror inte att Stefan tänkt på det när han låter dig göra ”lite smygreklam”. Betalar Swell något till Stefan?
Säg vad du vill ha för att snacka North Kiteboarding!!! NKB är ju förövrigt störst i världen inom kite och säljer som smör i alla länder utom Sverige så vi behöver all smygreklam vi kan få för att folk skall bli medvetna om att North är hetare än någonsin. Alla snackar om 5:e linan men få närmner North som ligger bakom systemet. Trist tycker såklart jag!
/G
[/ QUOTE ]
-
Manligt och manligt? själv var jag ute i våtdräkt i söndags. Men fy fan vad kallt det var.
Jag längtar efter våren -
Det var gött men jag frös fan händerna av mig. Men visst var det kul. Våtdräkt är manligt.
Tror aldrig jag lägtat så mycket till våran. -
Ok vi/jag har förstått att ni inte gillar varandra. Gräv ner stridsyxan nu och låt varandra vara….
-
kan du inte ringa mig om du ska åka ludde
-
Nu var väl lite väl hårt Dirk. Det där var taskigt sagt.
-
lagunen hade ju varit kul. Man blir ju lite sugen.
-
Jag tycker det ser ut som 5-8 imorgon… Ser ju fint ut. Men du tycker ju alltid att det ska var mer vind Patrik. Du får skaffa dig en barnflicka så vi hinner åka mer. Är Inte det ett bra förslag?
-
Så vad satsar vi på.. Eller väntar vi och kollar vinden imorgon. När tänker folket köra. Kanske vi ska köra ihop. Roligare att åka ihop
-
Jag är sugen. Men jag har ju vådträckt och inte så sugen på bodydragga när det är så kallt. ser ju ut som sydligt. då funger ju habo med.. Fast det ser ju ut som det ska bli mer vind där nere.
Men jag är sugen som fan ändå. -
Nu förstår jag varför selen sitter så bra på vissa tjejer….

-
Jag började med en x3. Och jag hde då inga störrre problem…
-
Skejt designen är ju snodd från gammla snowboardbräderna som sims gjode. Men jag gillar skejttruckarn. Får mig och känna mig hemma…Riktigt coolt tycker jag