Forumsvar skapade

Sida 100 av 125
  • stebe

Medlem
    22 maj, 2004 vid 17:35 som svar på: senaste från öland

Svar till:

Annars så har det ju blåst konstant i skåne hela veckan hahahhhahahhahahahhahahhahah

[/ QUOTE ]

Lägg av, efter tre vindstilla dar på öland kan sånna inlägg få folk att ta livet av sig.

/ nyligen hemrest från no-wind-iland

• stebe

Medlem
    19 maj, 2004 vid 11:58 som svar på: Varamon

frown.gif frown.gif frown.gif ont det gör ont…..

• stebe

Medlem
    17 maj, 2004 vid 13:35 som svar på: Varamon

Måste plugga frown.gif
    Men på torsdag då jävlar smile.gif

• stebe

Medlem
    17 maj, 2004 vid 11:17 som svar på: roberto ricci eller ngt sant

Svar till:

Öhhh det e nån j*la duktig kille som kör på dem från och med i år….Vet ej vad han heter men han e typ bäst i världen…..;-) Å det e inte jag no no no inte jag allså

/Freddan

[/ QUOTE ]

+ David Tubursky( eller hur han nu stavar sitt efternamn.) Deras åkare håller top-kvalité iaf. Skulle vara kul om man kunde få testa deras prylar nånstans.. Jävligt snygga är de iaf

• stebe

Medlem
    17 maj, 2004 vid 09:44 som svar på: Mycket smygreklam här på steffo..

Mer smygreklam åt folket… hur skall man annars kunna få veta något om utbudet. smile.gif

Dessutom är det underhållande läsning, EH-tråden har varit den roligaste på länge.

De som slänger upp reklamen brukar ju få försvara sig ganska duktigt mot diverse kritiker och det skapar ju diskussioner om olika märken som blir intressant läsning.

• stebe

Medlem
    14 maj, 2004 vid 22:14 som svar på: Varamon

Ni vill inte veta hur vi hade det på öland idag smile.gif laugh.gif grin.gif

• stebe

Medlem
    13 maj, 2004 vid 19:43 som svar på: Le grand lac avec la plage Varamon på Fredag!!!

Hi, we are leaving to öland at 7.00 tomorrow. My car is full but maby there´s someone more that are intresting in going there. Give me a call if you would like to join us.

/stefan

• stebe

Medlem
    13 maj, 2004 vid 16:47 som svar på: Le grand lac avec la plage Varamon på Fredag!!!

Eeehhh… nicht gut´, jsg har tejpat ihop min kylare med el-tejp. Jag slår Petter en pling sedan vi kanske kan åka med hans bil om han ska med och hopas att vi tar oss till gamle by med min räser utan att få en fontain under huven..

/jag hör av mig ikväll

• stebe

Medlem
    13 maj, 2004 vid 10:57 som svar på: 5:e lina och/eller ”5th element”…

Du borde öppna kite-verkstad Walle jag kom precis på att ja vill ha en femtelina på min sling-slampa som jag ofta kör när det är lite vind->bökigt att relauncha men jag orkar inte sätta mig och mecka med det.

/tummen mitt i arslet

• stebe

Medlem
    13 maj, 2004 vid 10:50 som svar på: Le grand lac avec la plage Varamon på Fredag!!!

Jag och björn står nog upp vid kl 6 eehh.. och drar till öland är du sugen Mr Petter…

• stebe

Medlem
    11 maj, 2004 vid 21:12 som svar på: Flysurfer going strong

Min gamla FS maniac har störtat mer och hårdare än jaz Gripen och knäckt fler träd än husqvarnas motorsågar har gjort tillsammans och det finns inte en reva i duken. Gryyym kvalitét på den gamla trasan iaf… cool.gif

• stebe

Medlem
    10 maj, 2004 vid 20:19 som svar på: Om välja vilka 8 kites skall jag ta? Snälla akut!

grin.gif

• stebe

Medlem
    10 maj, 2004 vid 15:38 som svar på: Vindtorka, inte bara dåligt…

ahh.. mumma
    Skall du testa att göra en prototyp, liknande det systemet som SS gjort(för det var väl dem)

• stebe

Medlem
    10 maj, 2004 vid 15:25 som svar på: Vindtorka, inte bara dåligt…

smile.gifAaah den ser jävligt schyssst ut petter. Den kommer nog sitta som en smäck på min nya sele smile.gif

• stebe

Medlem
    7 maj, 2004 vid 14:59 som svar på: faaaan vad jag hatar CSN!!!!!!!!!!!!!!

Ja CSN är bra förutom deras jävla telefonväxel. Tack vare dem kan jag tillbringa ett halvår i Perth. Kolla Vindstatistiken och tempen de har mellan november och februari så förstår ni varför jag är så här glad laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Sida 100 av 125
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA