styret
Forumsvar skapade
-
glöm inte att spela broder daniel på stereon bara.
-
har du fullt upp idag eller?
-
fan vad gött. satan vilken kåk ni har. var pröjsar ni för den? vi kommer ner om lite mindre än en månad.
-
styret
Medlem8 december, 2005 vid 17:11 som svar på: Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etcgår och dräller på konsum en månad till sen blir det SA ett par månader sen får jag se vad som händer. vår butik ska bli franchise (eller hur det stavas) annars hade jag ahft fast jobb att komma hem till från afrika men nu skiter det sej nog, jag är inte ledsen över det. butiksjobb är grymt för surf, iallafall här på öland. i stort sett hela brisperioden i år hade jag färskavarupass. dvs jobba från 7-14, lagom till brisen kickar in.
om man som jag jobbar mycket övertid med och oftasat på ob-timmar så blir det även bra pengar för att inte ha nån direkt gymnasieutbildning.men fan vad skönt det ska bli att vara ledig ett par månader!
-
fan en del bra grejer till riktigt bra pris. en del riktigt gammalt junk. dimmerpaketet som tog upp ett halvt rum var ju intressant… haha
en monitor skulle däremot var grymt att ha.
Sitter och konstruerar en kameralift i lego just nu faktiskt. -
deras downhilltruckar rockar fan järn.
-
tyckte det var bra coolt. parkour är jävla tötntigt oftast men dom här killarna kunde sin skit. kul att dom gjorde lite riktig film av det med och inte bara filmade det dom gjorde. tappade ltie på slutet men actionen var det inget fel på.
-
brisen är bättre i slutet av april. beror lite på hur vädret är. ser det ut att bli en skitig regnig vår så är det ingen idé att åka hit. haga är ingen idé att boka upp flera månader i förväg utan snarare nån vecka eller två.
-
tror också det går alles gutt om du nöjer dej med bara bräda och nått emellan ovanpå och inte kommer på att det är smart att använda utrymmet som arbetsbänk och slänger upp skruvstädet och kapsågen ovanpå nästkommande bräda… eller liknande scenario.
-
bakfylla och animalplanet is the shit.
nu har jag dock avverkat en dödsföraktad bilkörning från kalmar hem till Mörby och precis lyckats få dns:erna att prata med varandra så nu är nya sidan up and rocking.
så man kan ju säja att det var relaesefest igår. eller smygpremiär typ… -
en privat stuga blir nog billigare. finns ett par i hagas direkta närhet. jag vet flera stycken med nn mils avstånd.
-
gött. nu har jag två fungerande versioner att köra med.
Ola flippade ut igår och började modda din grund med php och snackade om att lägga till mysql och grejer. ja han flippade helt enkelt.tack svenne! men du är ju bara glad att jag skaffade dej en anledning till stt nörda dej med script istället för att jobba…