styret
Forumsvar skapade
-
allså det är bara inrikes från kalmar till stockholm.
men min äldsta väns pappa är boss på ramphandlingen där så jag ska slå honom en signal tänkte jag.
-
nu har jag två olika set bilder jag vill variera mellan. alltså det ena är headern och det andra är en liten presentationsbild.
alltså två olika storlekar på bilder och hälften får bara hamna på ena stället och hälften får bara hamna på andra.för jag fattade väll din kod rätt om jag såg att det lsumpade två gånger från samma lista?
-
ett surftownkont0o blev det nu. dom var billigast och krävde inte att jag la upp min domän hos dom också så det var bra.
-
kollat om det går att flyga? jag håller på och kollar på den möjligheten as we speak. personalen på flygplatsen påstår att planen är för små för att kunna ta mina grejer. dom får tydligen inte in ett paket som är 250… det här ska luskas i.
-
ni vet att det där är killen som startade och äger seismic va? grymma truckar kan jag lova.
-
vet inte ola. vill gärna ha nått eget. har legat och snyltat på folk så länge.
får kolla dom allihopa. allihopa ganska kända och beprövcade. får kolla vad det kostar att regga adressen hos dom med. kasnke bli billigare.
-
är det simmer och skate du kör där alex?
-
galet ballt projekt.
ser verkligen fram emot fortsättning. -
jag slår en signal nästa vecka helt enkelt. är du nere i södern eller?
-
intressant tolkning av vatten crille.
-
masckan s-77 har kört ifrån hela gubbligan på haga med en skate 04a.
-
vet du när i nästa vecka du får den? jag är i bleckinge framm till onsdag tänkte kunde åka förbi om den finns hemma så dags.