Forumsvar skapade

Sida 103 av 269
  • styret

Medlem
    25 november, 2005 vid 13:35 som svar på: Skepparens bästa tips (Guid)

hehe…

står för dom typ tre sådana inlägg jag har laggt i den senaste vågen av hormonsvägningar i vinterkylan.

• styret

Medlem
    25 november, 2005 vid 13:02 som svar på: Skepparens bästa tips (Guid)

word gurra

• styret

Medlem
    25 november, 2005 vid 09:10 som svar på: Ställe som funkar också för nybörja- Jericoacoara?

öj johan! är du hemma nu eller? ska du komma över och kröka imorrn och gå på årsmötet på söndag? tänkte ringa mackelimack med.

• styret

Medlem
    23 november, 2005 vid 16:55 som svar på: foto tips..

fokus du bör använda är af-c som gör att kameran flyttar fokuset allteftersom föremålet i fokus flyttar på sej.

på min kamera (som dock är en snuskgammal yashica) är AE-Lock en grej som gör att man kan mäta in ljuset med den automatiska funktionen och sen hålla in AE-knappen och fokusera på nått annat men fortfarande använda inställningarna från det första motivet. AF-lock borde vara att du kan tex låta kameran fokusera på nått motiv i mitten av sökaren och sen flytta sökaren så du tex har det motivet i högra hörnet men fokuset kvar. har aldrig använt det själv men det verkar som det är en sån funktion.

• styret

Medlem
    23 november, 2005 vid 14:09 som svar på: El Yaque – boende?

fötterna var det väl värre med…

• styret

Medlem
    23 november, 2005 vid 10:15 som svar på: foto tips..

min erfarenhet av att plåta vid vatten på soliga dagar är att inte köra med automatisk slutartid om du inte är jävligt nära det du ska plåta. vinkla upp handen så du får ljus på den och mät upp ljuset i handflatan så bör du få bra teckning i hudpartier och sånt med.

grymt gutti kamera föresten.

• styret

Medlem
    22 november, 2005 vid 14:21 som svar på: Ahhh, nu börjar livet!

härliga tider klempan

• styret

Medlem
    20 november, 2005 vid 13:07 som svar på: Ångest inför segelval???

mycket vackert tompa. anders är för ung för att förstå en mogen mans skönhet.

• styret

Medlem
    19 november, 2005 vid 14:33 som svar på: Nu har jag beställt en splitter ny transporter…

sämre och sämre, betyder det att det även blåser mindre och mindre. ja helvete vad sunkigt att pröjsa hela jävla tiden. det finns ett knep, flytta till öland…

/styret med skaplig ångest över vad som händer när jag kommer hem, kan möjligen bli tvungen att lämna den kära ön för det karga och ogästvänliga blekinge om det vill sej illa.

• styret

Medlem
    18 november, 2005 vid 06:35 som svar på: Swedish Windsurfing babes…:-)

för en gångs skull: word rasmus.
    vi stöttar dej till 100% emma.

• styret

Medlem
    17 november, 2005 vid 17:07 som svar på: Swedish Windsurfing babes…:-)

hehe. så sant mannen så sant…
    snarare tvärtom. fan jag hatar typ more och vad dom heter, så jävla sunkiga fotojobb, man blir bara förbannad på att folk kan tjäna pengar på så dåliga bilder…

• styret

Medlem
    17 november, 2005 vid 16:47 som svar på: Hur fan gör ni?

åker iväg för första gången i år och för att ha råd har man fått lov att hålla igen hårt på utgifterna. knappt utgång, snåla på bilkörningen, äta billigt, inte köpa särskillt mycjet grejer och kasnke välja att bo trångt här hemma. nu bor jag hos morsan och farsan men betalar iallafall en del hyra, har bara jobbat sen juni också.
    Jobba mycket nu framåt vinterkanten när man ändå inte surfar så mycket.

men att leva svenssonliv och kombinera med ett par månader utomlands tror jag är mycket svårt, möjligt men svårt.

• styret

Medlem
    17 november, 2005 vid 15:54 som svar på: Swedish Windsurfing babes…:-)

jag känner emma och tycker det är riktigt gutt att hon och dom övriga svenska tjejerna drar till sej så mycket mediauppmärksamhet. emma och anna är riktigt duktiga på den biten.

men det här är så tråkigt. att dom måste dra upp posera naken och grejer, misstolka mej inte, jag har pluggat foto och gillar verkligen bra brudbilder men jag tycker det är tråkigt att dom ställer dom frågorna till en windsurfare, kunde som tidigare sagt i tråden mer handlat om deras surfing. det är ju inte många frågor som behandlar det ämnet… men feeeet cred till emma som tacklar frågorna riktigt bra.
    men all press är bra press så jag ska sluta vara kritisk och bitter, städat hela butiken idag så jag är väl bara lite grnig nu direkt efter.

emma och anna, om ni läser det här. sugen som fan på att segla med er. ska bli sjukt kul i vår!

• styret

Medlem
    16 november, 2005 vid 22:10 som svar på: Challenger Bash & K-Onda

ove226 dyker in från kanarieholmarna i två veckor med sina nya k-onda efter ha kört bash nu i veckan tror jag. han lär skriva här. han gillade k-onda iallafall.

• styret

Medlem
    16 november, 2005 vid 22:08 som svar på: Surfgrejer på tåg?

jönsson och emma åkte tåget från käälmäh till kööööbenhävn med sina prylar nyligen. vet itne om det var några specialpriceforyoumyfriend som gällde. maila dom och kolla. http://www.emmajohansson.nu eller [url=”http://www.s-78.com.”]www.s-78.com.[/url]
    eller ring till sj.

Sida 103 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA