Forumsvar skapade

Sida 109 av 269
  • styret

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 20:33 som svar på: Världspremiär ”Wet and Salty”

jag ska ha ett ex andy.

sjukt mcyket cred för att få del i en såpass stor film med alla andra stor boys.

• styret

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 20:31 som svar på: vindsurfing i helgen

fan bruce! jag har också flickvän i karlshamn.
    dock håler jag mej bortifrån fastlandet den här helgen.

• styret

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 21:07 som svar på: Surfresa

Öland kanske…
    med största sannolikhet sveriges vindsäkraste surfspot. stor och seriös klubb med välskött strand och massor av spots runt om ön för olika vindriktningar dom dagar det inte blåser sydväst.

planeringen inför nästa års kristi himmelsfärd är redan igång. öwc firar 25 årsjubileum.

• styret

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 08:35 som svar på: Packa inför surfresan!

Svar till:

Oh, höll på att missa det. Glöm inte att ta dina vitaminer grin.gif

[/ QUOTE ]

det är lungt. vi har redan packat pass, pesetas och p-piller.

• styret

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 08:11 som svar på: Packa inför surfresan!

det var jag som skrev det senaste

• styret

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 21:05 som svar på: Vindsurfingbutik i STOR-Stockholm?

inget illa om nån men om du har ont om tid när du är i stockholm så skulle jag skippa beli och åka till bromma istället. rätt stor skillnad kan vi säja…

• styret

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 21:04 som svar på: ny hemsida, från uvk.

har du weboptimerat bilderna ungdomen eller bara tagit dom från kameran och skalat ner dom i html:en

• styret

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 19:13 som svar på: forumfråga

ojojoj. kom tillbaka när du är i min kaliber… fan skrämmande. men får ursäkta mej med att jag har en jävla massa timmar på vattnet också.

• styret

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 17:03 som svar på: ny hemsida, från uvk.

tyckte också den gick segt. brukar gå som tåget här med.

• styret

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 16:25 som svar på: Vindsurfingbutik i STOR-Stockholm?

javisst serru. dom gångger man av misstag blir tvungen att åka dit och dessutom har tid för lite shopping så gäller det ju att ha rutten klar.

dock har jag så jävla dåligt lokalsinne så jag får oftast ringa tobbe och bli guidad till we först och sen går det som tåget.

en till som jag glkömde bort om man gillar skor och assescoarer är blammo på drottninggatan, stora shoppingatan vid t-centralen

• styret

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 16:03 som svar på: Vindsurfingbutik i STOR-Stockholm?

gamla brogatan ligger nästan precis vid cityterminalen, där ligger mycket blädaffärer som nog kan vara intressanta. framförallt rockaway beach kanske men även skank, no fear och ett gäng till. på gatan neranför ligger We (men schyssta wegrejer, inte dom äckliga tröjorna alla kids springer runt med, cleana designergrejer för ett hyffsat pris) och precis i närheten ligger oneoff (ligger på ett hörn, du borde nästan se det från We.)

om du orkar ta dej en bit till, fast itne långt, så finns hollywood som jag tycker ha riktigt bra grejer på norrlandsgatan 14, typ mittemellan dramaten och malskillnadsgatan (så där kan du slå två flugor på en smäll och dessutom göra nån på smällen)

• styret

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 06:42 som svar på: Sökes: bra vindsurfing film utan wave

eftersom andreas är med borde paradise ta in den. men jag är inte bombis men det skulle vara märkligt annars.

• styret

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 06:40 som svar på: Vindsurfingbutik i STOR-Stockholm?

vad är du ute efter. skandu köpa nya segel eller typ kläder så man kan tipsa…

• styret

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 19:23 som svar på: Sökes: bra vindsurfing film utan wave

jag kommer köpa den abr för att andreas är med. man måste fan supporta när svenskarna är med. tror dessutom den kommer vara bra.

surffilm kan man aldrig få för mycket av heller så det gör ju itne ont i filmsamlingen.

• styret

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 17:33 som svar på: Sökes: bra vindsurfing film utan wave

kooult att andreas är med. egen del i såpass seriöst film är sjuuukt ballt.
    verkar ju inte direkt då¨lig heller. snarare skitgrym.
    äntligen börjar windsurfindustrin hajja det där med gutti grafik med. omslaget ser ju riktigt hyffsat ut.

alltså mitt utlåtande, allt med den här filmen verkar störtball!

Sida 109 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA