styret
Forumsvar skapade
-
AV! man vill nog varken ha våtdräktscement eller sikaflex i röven tex.
-
bättre än 80talsfilmen blir det fan inte. Fun! Fun Fun Fun.
-
behöver du livvakter så kan du anställa mej och olle, vi jobbar mot resa, uppehälle och mat. du står för brudarna och spriten samt transporter.
-
styret
Medlem10 oktober, 2005 vid 15:38 som svar på: Hur mkt blåser det i Venezuela/El Yake i Feb/Mars?och johan är ju itne den som är känd för att köra störst segel på stranden direkt…
-
nä du. nått plattvattentyskstringjävelskap blir det inte. vi drar till SydAfrika och blir lite spolade istället.
jävla jobbit när ni alla har samma bild nuförtiden. man måste ju läsa namnet…
-
det är sant. det finns faktiskt inga filmkameror här för vi är arbetare och har knappt mat för dagen för här slavar vi bara för att hålla statsmaskinen igång… eller hur var det nu… …ja just det, förhoppningsvis inköp i vinter innan vi beger oss ut i stora världen.
gutti film! precis så lagom pretantiöst och trevlig en sånh är rulle behöver vara. gillar den som fan trots att jag inte ens var där.
bäst i hela filmen är ian citerar nicke. skulle jag göra en surfrulle och välja ett sätt att potträtera dom två skulle det bli just så. ian berättar nått dumt nikke sagt, så jävla bra. skrattar hög för mej själv.
full, nej tyvär. borde bli, är ju trots allt söndag.
-
vad heter sketen då?
-
hör med killarna på surfcompaniet om dom ahr fått ut johans alla halva skruvar än…
-
japan? vad ahr dom där annat än killar som blivit feta av ris och fräcka bandanas?
-
kanske för att få svar på:
Svar till:
Bästa/billigaste resvägen?
-Något nummer man kan ringa i Danmark för att kolla vind om man inte har tillgång till Internet(hyr stuga i Bjerregård)
-Något kul att göra om det inte blåser…
-Och gärna andra roliga tips….[/ QUOTE ]
-
har inte seglat jp´n men har 103an joker.
tänkte mest säja att 103 passar nog din vikt som handen i handsken. väger typ 76 och kör 6.2 som störst med riktigt bra resultat.anledningen till att det är emst 115 som säljs är för att dom som kör dom är fetton (läs cullin, surferic mfl…
).
alvarligt så vet jag inte varför det r så, dom satsade på större freestyle och typ 6.2er istället för 103an och kanske 7.0 enligt pärry själv.många som jämfört brädora säjer att 103an slår 115 på fingrarna. jag vet inte, är alldelles för kass för att hajja sånt, jag är bra nöjd med den iallafall.
(tolkas detta medelande störande av seglare från norrlandsbördig förening så vet ni att det alltid finns ett flak öl i min bil som plåster på såren när vi möts nästa gång)
-
du måste ladda upp den nånstans. skapa ett inlogg så kan du ladda upp den i ditt galleri här på konfen.
-
taugar alla som skickat. det ahr löst sej nu.
-
pssst… …johan…
slå på sarkasmdetektorn…