styret
Forumsvar skapade
-
kolla på paradise eller PM:A Koa här på konfen kanske.
-
LOL! haha vafan.
antar att du dratt ola. annars hade jag fan fått fylla upp din skit med en jävla massa bra ska så det blivit lite ordning på det däringa kalaset.här ska knegas istället.
jag pratade med pågengubben idag och han sa att kalmartraktens giffelföråd var säkrat för ett tag då deras bil gick ifrån bageriet 20 minuter innan branden. jag kan lägga undan ett par lådor på jobbet om det behövs…
-
schyssta svenska: home and away, home and around, sand mellan tårna.
-
verkar grymt! är ju sandwich i golven…
-
men vafan.
tror du jag trodde att han drog ifrån ”en kille som normalt sett selgar freestyle men för tillfället seglar på speedprylar” på en freesex eller? att man seglar ifrån en freestyler innebär, iallafall i min egna lilla värld, att man kör ifrån en kille på freestylegrejer.en grym freestyler har en jävla kontroll på sin bräda och har oftast potential att speeda jävlit fort pga samma orsak.
-
Svar till:
Jag brukar knäcka dom flesta andra freestylers på speed!
[/ QUOTE ]
säjer väl inte så mycket iofs…;)
-
satte precis på neil pryde pro på vågisen. inte hunnit testa dm men dom ser ut att vara exakt samma som originalstropparna på tex mistral och jp mfl, bara andra färger och annan loggo och dom rockar.
-
vet itne om den borde bli ranglig men är inte 33 cm rätt stor fena till en 100liters freestyle?
jag kör 6.2 på fenor mellan 25 och 21 cm…jag skulle se opm jag itne kunde låna en mindre mer freestyleinriktad fena och kolla hur brädan valde att bete sej.
-
skidsport bromma.
tar in dom.det är fina grejer det.
-
slänger dom bak i bilen, doms ka ju ändå bli blöta nästa dag…
-
Poppo!
funderar på att dra ner på onsdag eftermiddag när ni är där om jag lyckas byta bort fredagen och sen åka till köpenhamn och gå på copenhagenskaconvention fredag eller lördag.
jag ringer för lägesrapport. -
tycker bröderna Mullen gör bra grejer. rätt kass kvalité och sådär men hög nivå på seglarna och bra drag igenom filmerna. kolla på the hustlerts convention eller Greenie.
vet inte om den finns på dvd men calle nybergs sand mellan tårna och paradises (är calle med på några hörn där med?) filmer ”home and away” och ”Home and around” är klassiker som svensk vindsurfare.
-
resa t/r 8800
(iomed detta inlägg steg jag i grad och blev, Kahuna!)
-
det var ett jävla tjat om dom där gipparna. vet inte hur många gånger jag ska behöva visa en planande duckgipp för dej innan du förstår, men det är klart. det blir ju svårare och svårare att förstå saker ju äldre manb blir. och du är ju jättegammal.
-
nu har jag lovat för mycket igen.
fick jobba WC-helgen och typ 2000 spänn känns rätt gott att få in inför resan så classic får klara sej utan mej i år igen.