styret
Forumsvar skapade
-
var det du som köpte en fanatic mega rat och nått gastra cambrat segel av mej för ett eller två år sen?
-
SP reade ut massa S9or nyligen. synd att du missade det.
köpte själv en Cr3. riktigt riktigt nöjd med den brädan.
min första bräda. innan åkte jag en del på flickvännens men sen jag skaffade en egen så åker jag så mycket som möjligt. verkligen hur kul som helst.
problemet är bara att cr3an är så bra så nu tar bruden den så ofta hon har chansen.tyvär är brädorna rätt dyra men för min egen del är det ändo nog det billigaste intresset. brädan kostar kanske 2500 men sen ahr du den. behöver inte byta särskillt ofta, inga avgifter varje gång man ska åka eller sånt.
Kahalani.se (tror jag det är) har bra priser, bland annat landyachts som xoolander tipsar om, riktigt fina verkar dom. även nocomply.se har ett par billiga, tillexempel slipstreams pintail för 15-1600.
här hemma har även stadium billiga kompletta paket, kanske finns i en stad nära dej med. 1600 för en komplett sector 9.
-
jag på 75 kilo kör 6.2 vid ungefär 7-9 meter sen 5.4 upp till 12-13
-
åk dit med brädan så ska dom fixa det. det är inget snack om saken om dom bara lossnade hux flux
-
okej. såg det nu. då var det en annan femma.
och angående vad du vill sötta eller inte så ja… men då får man ju räkna med att vi inte har några surfbutiker i sverige om ett par år. men då skiter vi i den biten eftersom du ändå inte lär handla av svenskar då.
-
sommarn är ju inte klockren. har du riktig otur så har vi vakum i en månad, brukar infinna sej under juli. kommer du på förhösten, typ under september då temperaturen fortfarande är göttig både på land (så campingen blir trevlig) och i vatten kan du nästan räkna med 4-5 dagar på en vecka.
men man kan ju aldrig säja sådär exakt. -
har svårt att tro att det skulle bli mycket billigare från tyskland med frakt ochd et. inga stora pengar på en mastfot ju. fan stötta dom svenska butikerna istället.
-
har du sett att ni är med i en liten rulle jag har gjort från grönis med emma. finns på min hemsida.
-
det är fan det bästa någonson! det är frön början en tråd i ett annat forum där massa olika folk har gjort om bilden. så jävla feta!
-
fett med fett grabbar. så jävla gött! grattis.
-
jag tyckte det här var intressantare. jag som inte har familj ännu, men man kan ju tröna på att skaffa en.
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,646602,00.html
observera vad det är för bil på översta bilden. det är det jag säjer, brudarna blir som galna när man kommer i 245an.
-
Öland funkar okcås. har typ blåst varje dag sen tävlingen här. nu ahr det var lungt sen helgen, dock full fart, 10-14 i förmiddags. men jag har pysslat med att få slutbetyg så jag ahr bommat allt…
-
nu ligger halva surfsverige i hårdträning på det tricket. såg locals på haga sätta dom clewfirst häromkvällen.
-
min localspiritpinne gick av ett par meter upp i luften en tvåmeterdag i grönis. kul jul sa jag och singlade ner och alla grejer försvann.
Farsan trixad till den så nu är den som berget men köpte en annan istället, använder bara den i reserv.jag tycker mastfötter är förslitningsvara. Det är mäkligt att folk byter segel och brädor varje år men oftast behåller mastfötter och förväntar sej att dom ska hålla hur länge som helst.
jag är iallafall helt nöjd med min nuvarande NP-pinne