styret
Forumsvar skapade
-
snacka om att anstränga sej för att missförstå nån.
-
jag var bara spydig för att jag känner adam så om jag får vara seriös måste jag klanka och klaga på dom (om det är nån) som har vart spydig utan att känna honom.
blev lite många som var spydiga.
-
nådde förra årets mål. att skaffa koll i vågorna och börja ladda och rotera framåt.
årets mål är att få mnycket tid blanmd vågor och lära mej rida dom frontside och att sätta framåten. skulle vilja säja lite freestyletricks med men skippar nog det.
och att komma utomlands till vintern med.
-
yes. drar ut eter skolan. lär bli gutt drag i 4.2an
men har tyvär inte vägarna förbi stockholm…

-
känndes inte som att det gjorde nått att man stannade på västra sidan då.
var ni i ålebäck eller? -
vi pallade itne att åka över idag. det verkade inte va så mycket vind när manm kollade mätarna på den sidan men fan asså. överriggad med 3.7 i kleva.
håller det i sej såhär eller minskar något något så drar vi nog till ålebäck eller trollis imorrn eller på onsdag.lär vara gutt om vinden piskat upp en par fetingar men sen gått ner så man iallafal kan hålla 4.2an (för oss som itne har mindre)
-
vi var tre stycken nere i kleva istället (bättre på nordligt, inte lika studsigt)
satan vad det gick. överriggad med 3.7 och akllt som fan.men man var ju tvungen att göra sitt jobb.
-
tackar för hjälpen. ska kolla på det där imorrn. lite seg i kolan nu efter en jävla massa jobb i helgen.
det jag ahr är världens minsta hrddsik på 8 gig resten av datorn vet jag itne men det är kääs. har den abra till att kolla å lite film, surfa och jobba i photoshop.
har en piratkopia av XP så får se om den kör från den direkt då.
anledningen till att jag ska formatera skiten är inte för att få upp hastigheten utan för att det har kommit in hur mycket skit och virus som helst eftersom jag körde utan brandvägg ett tag när routern var trasig och det gör att antivirusprogrammet och addwatch allarmerar hela tiden, sjukt jobbit.
tack för hjälpen, jag lär återkomma.
/styret(snart macäcare)
-
vart körde ni?
ser ju sådär ut med vinden men blir nog att åka iallafall. får se hur dags jag går upp. stressjobbat 38 timmar sen i fredags så känner mej lite sleten men får väl gå upp hyffsat då vinden kommer rätt tidigt och försvinner om man sak tro smhi.
-
boota? omstarta eller vad?
/styret, kung i photoshop men kääs på allt anat med datorer.
-
styret
Medlem16 april, 2005 vid 18:28 som svar på: Öland utsida nu på söndag – vilket ställe i NOvindja herre jävlar. orutinerat av mej.
-
rätt nice är en rätt målande beskrivning på trollis när det funkar. jag tar nog ålebäck på måndag om vinden håller i sej. jobbar imorrn.
ska bli gött med vågpremiär. -
styret
Medlem16 april, 2005 vid 18:14 som svar på: Öland utsida nu på söndag – vilket ställe i NOvindlars…
vad menar du är skillanden på trollis och ängjärns udde? trollis är väl ängjärns udde. det andra är norra udden. -
goyas planande pushloop i ”The Hustlers Convention” går inte av för hackor den heller.
-
och jag ahr precis motsatta fördom pga samma erfarenhet. sett aldelles för många trasiga JP.
tror inte det är nån skillnad i hållbarhet direkt egentligen.