Forumsvar skapade

Sida 130 av 269
  • styret

Medlem
    12 april, 2005 vid 06:40 som svar på: Kan ingen lära RRD hur amn gör en hemsida?

är det nån som vet hur brädgrafik ska se ut så är det ju rrd.

ett av dom mycket få företag som verkligen förstår sej på grafik. dom flesta andra ser ju förjävliga ut.

fashion!

• styret

Medlem
    11 april, 2005 vid 19:43 som svar på: Headcam

prova att lägga det på konfen istället.

knatte har en tex.

• styret

Medlem
    11 april, 2005 vid 13:51 som svar på: Haga Park aktiviteter på Kristi Himmels?

det får vi verkligen hoppas. jag ahr pissat i en festival jag skulle jobbat på för kristiflygare på haga så nyktert får det fan inte bli!

• styret

Medlem
    11 april, 2005 vid 13:50 som svar på: Surf kring Lidingö??

Tabi här på konfen bor på lidingö. pm honom.

• styret

Medlem
    11 april, 2005 vid 08:18 som svar på: Haga Park aktiviteter på Kristi Himmels?

ingen direkt aktivitet i år vad jag vet men lär bli mycket folk som vanligt på denna klassiska helg.

kanske bäst att ringa tilkl shoppen och kolla så dom har era grejer inne eftersom kristihimmelsfärd är deras första äppna dag för året.

• styret

Medlem
    8 april, 2005 vid 15:36 som svar på: Rolig buss

det var nog mer stress och ofokus.

gittans grabben. var ute igår och idag. nu ska jag ringa herr cullin på skidsport eftersom jag verkar ha supit bort (eller nått) min hängsele. fick ta premiären med en ART pro race, topmodern grej vill jag lova.

ikvälls ka jag gå och se kultiration! jippie, för er obildade hårdrocktöntar kan jag medela att det är ett av världens bästa reggaeband. http://www.i-ration.se

• styret

Medlem
    8 april, 2005 vid 10:31 som svar på: surfmusik

nu börjar det likna nått. men min dtor är ju bög just nu så det får bli köbeskiver ola.

hifly, ska kollas up. taugar.

• styret

Medlem
    8 april, 2005 vid 06:37 som svar på: Rolig buss

fan vad bra jag är på att skriva…

• styret

Medlem
    7 april, 2005 vid 15:52 som svar på: Rolig buss

jag med.- fett. nu ahr hela liga tycjkt och då är det ignet att göra. fixa!

• styret

Medlem
    7 april, 2005 vid 15:48 som svar på: surfmusik

Svar till:

Ja millencollin första skiva” use your nose” e en klassiker, minns millens första release party smile.gif Det var cola som lärde mig olla!
    Finns en samlings skiva som heter studio one rockers från jamica, som e gryymt bra!
    eller varför inte lite svenska akademin!!

[/ QUOTE ]

wäääh! det är inte vad jag efterlyser, som sagts typ 3 gånger nu. tack för du hjälper till men har sagt att jag har alldelles för mycket sån musik som det är. bland annat use your nose, och det är inte surfrock/pop.
    har redan svenska akademiens plattor med men dom är inte heller surfrock eller surfpop.

men för övrigt spelar dom i sandbergen (typ haga) 8 eller 9 juli. 9 tror jag.

• styret

Medlem
    7 april, 2005 vid 15:41 som svar på: Nybörjar Tjej

om jag får vara fräck så tycker itne jag SP har speciellt bra pris på begagnat. och visst är det billigare med fjolårsgrejer men jag ahde aldrig köpt nått sånt när jag precis började.

vart bor du? finns många bra klubbar som säkert kan hjälpa dej. kasnke gå en kurs och få grunderna, ger väldigt mycket om man går en bra kurs på bara ett apr timmar. Tjejklubben RAN arrangerar tjejträffar på haga varje år där dom har en egen kursledare sooch dom verkar få ut mycket av sina träffar. dels av instruktören dels av folk i allmänhet på haga som tycker det är kul att hjälpa till om nån frågar.

nån som ahr adressen till RAN? min dator är sepe så jag kan inte hitta den.

• styret

Medlem
    6 april, 2005 vid 20:21 som svar på: Hagapark imorrn?

imorrn dyker jag upp. har nationellt prov på morronen. nån gammal stofil ahr ått för sej att jag ska skriva uppsats i 5 timmar. yea right. det får bli nån timme sen är det lek och skoj som gäller.

• styret

Medlem
    5 april, 2005 vid 14:51 som svar på: surfmusik

inget fel i reggae. tro mej, jag ahr stooor samling jamaikansk musik i mitt skivställ där hemma, mest ska men reggaedelen skäms inte för sej heller.
    det är just det. har haft en hård baktaktsperiod ett bra tag nu och vill varva med guttig surfrock och ahr tröttnat av lite på dom skiverna jag har.
    så föär sista gången alla! tråden var tänkt att handla om surfrock/surfpop. har ni nått att komma med eller?

hawaiiskjortan skippar jag dock gärna… wink.gif

• styret

Medlem
    4 april, 2005 vid 20:39 som svar på: ytterligare en surfer

satt och kollade på grabben i skolan idag varpå dom två värsta babesen på skolan kom fram och lät sådär som tjejer gör när dom ser bäbisar ni vet.
    fett bra. ska nog skaffa en jag med om dom funkar så bra som brudmagneter. ska bara försöka övertyga flickvännen att detär en bra anledning med… hmmm, kanske kan bli kenpigt vid närmre eftertanke.

• styret

Medlem
    3 april, 2005 vid 20:07 som svar på: Windsurf på Cecilien?

cisilien verkar grymt som fan.
    det lär bli en trip dit för min del nån gång nästa år.

det vekrar blåsa bäst vintertid, sommarn hag inte ens kollat på.

har itne all info i huvet nu och kommer inte ihåg vad stället heter men det ligger ute på nordvästra spetsen. en tämligen oexploaterad surfspot med massiva vågor och lagom med vind som jag ahr förstått det. det snckas om cirka 10 svängar per våg.

sök i forumen, finns några svenskar som har nått igång där nere som var uppe i reseforumet för ett par månader sej.

Sida 130 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA