styret
Forumsvar skapade
-
okej. jävligt bra iallafall.
hoppas för övrigt få en vägledning i blekingespots när du väl är på hemmaplan igen. har skaffat andra bas i Karlshamn nämligen.
-
lär er ecodriving killar.
sparar in ungefär var 5:e tank. -
245a ska det vara. har en GL -89a. en riktig jävla traktor, 4växlad, ingen servo och bakdämpare ställbara innifrån förarplatsen.
tar mej fram överallt och får dra lika mycket som bilen väger efter, 1500 kilo, på mitt b kort.
Med ecodriving så kör jag min på 0,8 /milen här på öland. Brorsan och farsan kör den på litern eller lite över. förstår inte hur eftersom jag själv inte är lätt på gasen och ligger i 110-120 mestadels av tiden, men start och stop gör väl sitt till.tyvär så överskattar folk ofta priset på dom här bilarna. det är inte ovanligt att man ser 1985-90 för 15-20 tusen vilket jag tycker är jävligt dyrt.
Ska du slagga i den också? annars behöver du väl inte så pass stor för kitegrejorna? jag har alla mina w-surfprylar (freestyle och våg) innuti kärran, fast med baksätena fällda då.
-
jag har varit rätt nogrann med min vinterdräkt och den är tämligen fräsch för att vara två tre år och abra ursköljd, aldrig nått medel, har slappat till på sistone och abra låtit den hänga och torka, inte urskäljd och det blir en jävla skillnad. nu luktar den bukkake och ser inte lika färsh ut på insidan.
tänkte köra den omgång i Piss Of framöver och sen börja skölja den igen nu när isen släpper, det är det värt.min kortärmade 3/2a däremot får utstå en hel del skit genom att ligga blöt i bilen mellan surfen (blir iofs bara nån dags mellanrum då och då under sässong). om jag lyxar till det ordentligt så hänger jag den över bildörren när jag riggar.
-
på fotosidan finns alla nivåer av fotografer. hur gutt som helst. bra ställe att börja ställa ut lita sket på för att få respons.
-
är det mackan som plåtar dina surfpics? med vems kamera isåfall? asguttiga bilder ju!
-
ofan där ser man. då ber jag om ursäkt.
-
hallådär getwet. ab+ har väl inget riktigt heltäckande program? ´där saknas ju lita freeride och nybörjarbrädor och sånt.
-
Gött. och tack för den här bilden av allas våran Kärlakärl Mackan

han är för vacker asså. -
beror ju på hur mycket lök du är beredd att lägga.
finns ett par grymma kameror i 20 000+ klassen, en hel uppsjö bra i 8-15 000 och minst lika många hyffsade eller så i dom undre klasserna