Forumsvar skapade

Sida 137 av 269
  • styret

Medlem
    15 februari, 2005 vid 15:42 som svar på: kamera arbete.

hur menar du med hur den fungerar? rent mekaniskt? eller hur det blir bilder eller vad?

• styret

Medlem
    15 februari, 2005 vid 15:37 som svar på: AB+ brädor

dom nya linjerna verkar grymma.
    och om det som skrivs om nya tillverkningsprocessen stämmer så lär det bli bra. minst!

• styret

Medlem
    14 februari, 2005 vid 22:24 som svar på: Vad ska jag ha??

du bör ha en freestyle alternativt vågbräda (beroende på i vilka förhållanden du ska köra och hur pass van du är) jag skulle rekomendera en freestylebräda pga du kommer få fler dagar på vattnet med den mot en vågis.

visst kan du köpa från butik men jag tycker du ska köpa nått begagnat. kjanske leta efter freestylebrädor från 01 och framåt. beror såklart på hur mycket pengar du har.

förslag på brädor är tex RRD twintip och Fanatic skate som är två jävligt bra freestylebrädor men som fortfarande är bra att freerida med.

vad kör du för bräda nu så man vet vad du har att jämföra med?

• styret

Medlem
    14 februari, 2005 vid 16:27 som svar på: Syncro 82

Syncron är väl till för att segla vågor med och inte freestyla i el yaque-choppet? även om moreno använder den till det.
    skulle ju vara gasnka dumt av mistral att göra stora syncron likadan som jokern, är ju ingen mening att ha två likadana brädor med olika namn.

(jag är lita trött som om det här känns som att jag sågar supasonics inlägg så är det absolut inte fallet, ingen diss alls, bara en reflektion)

• styret

Medlem
    14 februari, 2005 vid 10:05 som svar på: Roliga bilder. 🙂

skank.jpg

den här var ju hur sjukt kul som helst.
    (för er som inte vet så är skank typ dans som man främst dansar till Ska vilket gör det här sjukt kul för en insnöad rudeboy som umgås med utflippade rollspelare)

• styret

Medlem
    13 februari, 2005 vid 10:23 som svar på: 48st Vinsurfing-master köpes bästa pris *DELETED* *DELETED*

jag skulle tycka det var skitkul att få se en pdf på det. ska eventuellt styra upp en rad teaterturneér till hösten om allt går i lås och alltid kul att se olika scenlösningar.

du kan väl maila mej på par.lundgren@mail.kalmar.se

• styret

Medlem
    11 februari, 2005 vid 14:19 som svar på: Syncro 82

cullin har den väl och kanske surferic.

vet inte om ni får en objektiv syn på det hela men om du verkligen vill ha info kasnke du kan ringa till skidsport och snacka med johan eller cullin och fråga vad dom säjer. dom bör veta.

• styret

Medlem
    10 februari, 2005 vid 20:48 som svar på: Hjälp med ett skolarbete! snälla

Svar till:

Styret styret
    Domm har bytt namn till Brädseglarförbundet

[/ QUOTE ]

konstit då att dom har loggan med namnet vindsurfingförbundet samt skriver SVF överallt i senaste mötesprotokollet…

• styret

Medlem
    10 februari, 2005 vid 20:39 som svar på: Salusand !

lägg dom i ditt galleri här på steffo.

• styret

Medlem
    10 februari, 2005 vid 20:38 som svar på: Hjälp med ett skolarbete! snälla

Känner du till att det finns ett förbund som heter Svenska Brädseglar förbundet?

a) Ja b) Nej
    Ja (även fast dom numera väl heter vindsurfingförbundet? wink.gif )

Om du är bekant med förbundet. Vilka egenskaper förknippar du med förbundet?

1. En organisation som verkar för att utveckla vindsurfing sporten.
    Instämmer delvis

2. En organisation som arrangerar tävlingar och happenings.
    instämmer ej

3. En organisation som glatt välkomnar alla intresserade.
    vet ej

4. En välkänd organisation som syns i en mängd sammanhang.
    instämmer inte

5. Något annat som du förknippar med förbundet.

det här är bara den uppfattningen jag ahr, vet ju inte om den är sann.

• styret

Medlem
    10 februari, 2005 vid 20:29 som svar på: Tattoo hello

asgutt med spandexbraller långt skägg med ju.
    nä emn gutt med taggar. vet inte om jag hade valt naishmärket bara. men det är din hud så jag ska inte lägga mej i.

• styret

Medlem
    9 februari, 2005 vid 07:31 som svar på: Gästvänliga?

ja mitt inlägg var ovanligt bittert ser jag nu i efterhand men det kan jag stå för, jag var trött och sur när jag skrev det. inte meningen att racka ner på don pedro överhuvudtaget men jag menar att det här är inte en särskillt ovanlig inställning hos surfare och visst känns den onödig i lilla sverige som ju inte är så jävla crowdat men samtidigt så är det ju inte var dag som vågorna går av här.
    jag skulle aldrig bete mej så själv och tycker inte det är bra men jag förstår inte vad vi windsurfare ska lägga oss i det för och moralisera kring deras sport.
    ungefär som att jag skulle börja bråka med golfklubbar för at man måste betala enorma summor för att vara med. jag golfar inte och har inte med saken och göra.

går det att jämföra surfing och lokalism med hustrumisshandel?

Jag är lite trött på romantiserande vad den än handlar om just nu (har umgåtts med alldelles för romantiserande mnniskor helt utan verklighetsuppfattning på senaste) och däför blv mitt inlägg till don pedro lite väl syrligt. det ber jag om ursäkt för och hoppas den godtas. min åsikt kvarstår dock.

• styret

Medlem
    8 februari, 2005 vid 20:00 som svar på: Gästvänliga?

komma och snacka om alohaspirit. fan åk till ett riktigt surfland och försök surfa på dom bra spotsen om du är nybörjare och känn på lite riktig alohaspirit, trashade prylar på stranden, snakeningar på vattnet och inte alls omöjligt en smocka på det.

oavsett om det är humor eller inte så är det deras sport och deras regler och vafan har vi för rätt att komma och lägga oss i den? tråkigt, visst, men angår det oss?

• styret

Medlem
    8 februari, 2005 vid 13:31 som svar på: 2 st utrustningar på/i en S2 Avant?

polisen har nog inget att säja. har du det bara ordentligt surrat så får du lasta hur högt som helst. eller typ 60 meter. sen måste du ha flygtillstånd.

vilken film är det då folket på filmen säjer typ
    ”We got pulled over by the cops. they thougt we had to much stuff on our roof. Do you think we got to much stuff?” då zoomar kameran ut och så har dom typ 4 truippelbagar och hr mycket annat junk som helst på typ en liten Panda.

poppos packning är fan respekt.

• styret

Medlem
    8 februari, 2005 vid 12:52 som svar på: 2 st utrustningar på/i en S2 Avant?

2936bil2-med.jpg
    2936bil-1-med.jpg
    2936bil-3-med.jpg

två brädor, tre master, sex segel, junk och två grabbar.
    nissan 200. det är bara att packa och se glada ut och sen lirka sej in i bilen.

Sida 137 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA