styret
Forumsvar skapade
-
np väst med huva, den lite tjockare luddigavarianten rockar. hur bra som helst.
-
mp4 är fan gutt.
vlc-spelaren gjorde under för min slöaburk och många olika format men ja, jag gillar mp4 i QT -
fan blir det austrailen nu. fan vad gutt. lycka till så mycket och hoppas vi får hoppa lite vågor nån gång igen.
har det gött mate /Styret -
duke är riktigt sköna. lättriggade, knns lätta i näven och ett jävla drag i.
sydda för vågor i dom mindre storlekarna ooch blir mer och mer freestyle i dom större. designade för lite tyngra killar. själv är jag inte vidare tung (strax under 70) men gilar verkligen det extra draget dom ger pga sin inriktning mot tyngre folk.tror inte att nått av seglen du nämner är ett dåligt köp utan mer en smaksak.
-
hehe okej.
men ska man böja till den nått? -
jakobs förslag är bra. evolution är riktigt bra. vi har köpt två sånna till klubben och folk är riktigt nöjda med dom. tyvär är dom rätt svåra att hitta på begagnatmarknade.
en större freeridebräda på 140-160 bräda blir nog finfint det med. försök inte hitta en som ionte är superfin då du lär slå sönder den en hel del, men det är bra, då lär du dej laga pryttlarna med.
-
baah! fan också nu funkar den. jävla satan. du har mixtrat med den.
-
jag tycker det bästa förstärkningsplagget är np´s väst med huva. den är klockren.huvan i sej är grym som fan och västen är bara bonus för oss kilalr odm inte är så vältränade så att det annars rinner vatten längs ryggen.
-
såhär rock n roll var det på haga idag.

jag testseglade grejerna lite i fyndrutan.
-
kör också 3000 med np monoshorty och np väst med huva under. klockren kombo. fryser aldrig annat än om händerna.
men nya superhandskar är på gång. -
hur skulle det vara om du postade länkar som funkade lappfan!
-
ja den ena dagen i filmen är ju jätteliten. den som det är mest ifrån men dom gånger markus seglar med gulgrönt simmersegel och kortärmad dräkt är det rätt stort.
dom stora pumpar in relativt nära stranden dom med.
2,5-3 meters är inte ovanligt om vinden biter i och kommer från rätt riktning.den här är väl hyffsad

det blir rent och fint mellan vågerna.
på tal om bilder så måste jag skryta med att jag fick en bild publicerad i boards nu i senaste numret.
-
det finns ett par småsnuttar från en ganska bra dag i grönis i min film som finns på http://www.s-77.net
tror stefan har lite feta bilder på sin sida. http://www.steffoo.net
surfersparadise har några bilder även dom i sitt arkiv, men det kan vara samma som på stefans hemsida.
-
körde 4.2 på haga. det var bra i början men sen blev det duktigt överriggat. mackan å anna var där å plåtade ska se om jag får tag på lite bilder.