styret
Forumsvar skapade
-
jag tänkte köra en stund på förmiddan. typ halv elva till kanske kvart över tolv halv ett eftersom jag ahr möte inför sommarns turné vid ett.
-
hehe fan vad fint. ian är en fin kille, jag ser inget fel i hans betende. been there, done that but the t-shirt store was closed som vi säjer.
jag saluterar dej ian! till våren får vi holabaloa nånstans.
-
om du hittar nått kan du väl höra av dej. behöver dock rymma lite prylar…

jag ahr bara hittat det här fodralet.

-
som vanligt ska vi lägga oss i hur folk ute i vida världen lever och deras seder och bruk.
det är en annan kultur på andra ställen och varför bryr vi oss? stör det vår segling på våra spots?
-
jag nominerar mackan s-77´s rulle han slängde ihop innan SM i freestyle.
skön rulle med ball känsla. den var tänkt att bara användas som instruktionsfilm för domarna för att lära sej alla nya trick som kommit men den håller fan grym klass som film med.inte var dag man ser cheo, golito, remko och de weerd i en svensk producerad hemmagjord rulle.
-
styret
Medlem3 januari, 2005 vid 23:57 som svar på: North sails Voodoo och andra hållbara vågsegel ?synd att jag inta har en digitalkamera och nog med plats för att rigga mitt segel inomhus under min pulups-stång…
seriöst, den bilden är hur lätt som helst att fejka ju.
hade man sett killen stå och se glad ut i helbild skulle jag köpa bilden.så nu var det sagt, har funderat på det ända sen jag såg bilden första gången.
peace -
vinta. det finns nått ställe som jag har hört ska vara sjukt för hopp.
kommer inte ihåg vad det heter.
jag tror man svänger av e22an ganska långt norr ut i blekinge. runt fågelmara fast lite längre söderut tror jag.
vet du vart jag emanr?det ska tydligen vara som en lång låg stenpir som går ut nånstans så man seglar i plattvatten på insidan av den och precis utanför ska det tydligen bli branta och hoppvänliga stora vågor.
om du vet var jag menar, vad heter stället och vilka riktningar är det som funkar där?
-
det verkar bli som idag.
ska man få bra surf är det nog grönis som gäåller imorrn med men haga funkar nog trots att det blir pålandsvind så det förslår. har kneg hela dagen imorrn med sen är jag ledi på tisda men då ska det ju inte blåsa. sen brjar sketen på onsda när jag jobbar igen. är förhoppningsvis ledig torsdag förmidda så jag laddar på då. -
satan Manno idag hade ju grönis vart klockrent! det lär inte ha vart platt
hade planerat en sväng men åkte på kneg. -
vad ska du ha för din buss när du kränger den feg?
-
plattvattensegling och freestyle är inte samma grej…
eller försök till freestylesegling iallafall.
jag gör allt jag kan för att bli grönislocal istället. -
vem fan vill segla plattvatten iallafall?
-
han körde väl rs4 i speedchallenge?