Forumsvar skapade

Sida 145 av 269
  • styret

Medlem
    15 december, 2004 vid 23:37 som svar på: 15 åriga Graham Ezzy

graham rockar.
    men inte för att vara jobbig men fan vi har ju tolvåriga killar i öwc som kör bättre än han kai. kör enfotshopp och såna goa grejer.
    jags ak ringa han naish imorrn tror jag.

• styret

Medlem
    15 december, 2004 vid 22:39 som svar på: Hur många seglingsdagar har ni fått i år?!

ja fan 150 dagar låter jävligt mycket. men fan det känns som två veckor i månaden ungefär. vissa månader har det blivit uppåt 25 dagar medans andra har vart kass. i år ahr vart riktigt bra. men för säkerhets skulle drar jag ner det till kasnke 110-120.

vi har ju vind om det är lågtryck och bris om det är soligt här på ön och så kan man ju segla på bra spots på alla riktningar.

• styret

Medlem
    15 december, 2004 vid 22:19 som svar på: Hur många seglingsdagar har ni fått i år?!

ojojoj det har jag inte räknat. har inte så många finngrar. vid freestyleSM i maj hade jag runt 30 dagar frånd et att isen ahde gått upp i slutet av februari/början av mars och ahr inte seglat mindre sen dess.
    om jag slår ut det på hela året så ptja kanske två veckor/månad.

• styret

Medlem
    14 december, 2004 vid 20:55 som svar på: 15 åriga Graham Ezzy

man klarar sej nog om man heter ezzy i efternamn… smile.gif

• styret

Medlem
    14 december, 2004 vid 13:46 som svar på: 15 åriga Graham Ezzy

jävlar vilken kille. stoked minst sagt.

• styret

Medlem
    13 december, 2004 vid 21:49 som svar på: Fantic Skate

04an är ju grym! har inte testat 05an men klämt lite på den, ser grym ut. 05an har gått åt mycket mer radikal freestyle mot vad den har varit tidigare år då det ju har varit en hel del freeride i den också.
    mer volym runt stropparna kortare och bredare nos är det jag tänkte på.
    den lär vara minst lika grym freestyle som 04n alltså.

• styret

Medlem
    13 december, 2004 vid 20:57 som svar på: Ny Svensk vindsurftidning!

gutt som fan. verkligen. grymt grymt grymt. lycka till.

• styret

Medlem
    12 december, 2004 vid 20:52 som svar på: Frammåtloop!

jag tror att du lär skita i om dom klipper dräkten när du ligger där med benet i två bitar.
    jag har iofs aldrig slagit av nått men jag tänka mej att det är en jävla smärta.

det var en kille som slog axeln ur led på haga i sommras. så stod alla och disskuterade hur dom skulle klippa dräkten för att det skulelv ara lättast att lappa ihop sen medans killen höll på att svimma av smärta.

• styret

Medlem
    10 december, 2004 vid 17:23 som svar på: Vinter alternativ…

däår var det. fan vad svårt det var att komma på det.

• styret

Medlem
    9 december, 2004 vid 21:41 som svar på: allvarligt talat – nån måste väl surfat i…

enligt stats skulle jag åka till sicilien/norra italien om jag skulle åka nånstans i europa runt jul.
    det är iofs en bit men satan så grymt det verkar.

• styret

Medlem
    9 december, 2004 vid 21:39 som svar på: bom fråga

kör tills det brister!

• styret

Medlem
    9 december, 2004 vid 15:32 som svar på: Kameror?

ja det skulle väl vara det då knatte.

• styret

Medlem
    9 december, 2004 vid 14:16 som svar på: hur stora segel kör ni
  • styret

Medlem
    9 december, 2004 vid 09:38 som svar på: hur stora segel kör ni

seglar man på öland är det inga problem att veta vinden. mätare på södra udden, på haga och på bron så det omrdået går att pricka in rätt bra.

• styret

Medlem
    9 december, 2004 vid 09:36 som svar på: Fanatic skate 111 några erfarenheter?

jag ahr inte kört 111an men 100an och som du säjer och som tillverkarna säjer och som killen efterlyser så är den inte nån råfreestyle utan är även grym att freerida med.
    Ska man ha nått som är grymt att freestyla med och dessutom går bra som fan att freerida lite med så är det nog skate eller twintip du ska ha, compstyle som Ian nämner är ju enligt dels tillverkaren, dels enligt boards och dels enligt hur den ser ut en mer radikal freestylemaskin. Jag har inte testat den själv och en GRYM freestylebräda är det men tror itne den ahr samma freerideegenskaper som skaten.

Mackan drog ifrån alla JPgubbar med speedsegel på sin skate 100 när han bara ställde om stropparna till slalomställning.

Men iomed 2005 är det nog ganska dött vad gäller BRA freerideegenskaper hos freestylebrädorna, eller iallafall dom som har utmärkt sej för att vara bra på det hitills, skate, twintip och JPfreestyle, eftersom dom flesta av dom brädorna går mot att bli mer freestylemaskinsaktiga (har iofs inte sett jp freestyle 2005) twintipen och skaten ser ut att vara extrema freestylebrädor till nästa år, grymma som fan iallafall.

iallafall för att sumera ett långt och dravligt (säkert kan allt dementeras av nån annan med en annan åsikt) inlägg så tror jag att om du vill ha nått i stolekarna runt 110 liter som går bra att freestyla med samtidigt som du kan freerida både fort och skönt (slalomplacering av stropparna på en såpass bred bräda gör iofs jävligt ont… smile.gif ) så är det skate 111 du ska ha skulle jag tro.

Sida 145 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA