Forumsvar skapade

Sida 146 av 269
  • styret

Medlem
    8 december, 2004 vid 22:00 som svar på: Vinter alternativ…

näru brickan. vi är såpass civiliserade ända här nere i mörby att vi tillockmed har Q8. vi har två bensinmackar, två matbutiker, apotek och systembolag så ja det finns liv här nere med. men färjestadslobotomeringen verkar funka även på växjöbor.
    fan fästaun har ju itne ens systembolag.

• styret

Medlem
    8 december, 2004 vid 21:57 som svar på: Lite film

det var grejer det. tackar vi för.
    tror bestämt ett otroligt snyggt och grymt duke syntes en bit ut…

• styret

Medlem
    8 december, 2004 vid 19:40 som svar på: Lite film

hallå eller johan. det lirar ju inte. jag behöver livas upp i vintermörkret

• styret

Medlem
    8 december, 2004 vid 19:03 som svar på: hur stora segel kör ni

jag tycker snarare tvärtom, när jag var nybörjare (eller inte hade hållt på så länge iallafall, nybörjare är jag nog fortfarande smile.gif ) körde jag alltid med 6.0 typ. och senare började jag köra neråt 5.3 i såna vindar jag idag kör 4.2 i och tyckte det var bra.
    jag trävar iofs efter att kunna köra så små segel som möjligt och förösker hela tiden träna på att plana tidigare med mindre grejer.

• styret

Medlem
    8 december, 2004 vid 11:25 som svar på: hur stora segel kör ni

6.2 7-9 meter
    5.4 9-12/13
    just nu har jag hopp från 5.4 till 4.2 och det åkter på vid typ 12-13 meter och sitter på så länge det går.

• styret

Medlem
    7 december, 2004 vid 23:24 som svar på: Kameror?

jag förstår faktiskt inte varför så många köper 300d.

D70 är minst likvärdig, mer användarvänlig (om man har lite förkunskaper inom foto) och dessutom billigare. det är väl att man kan få 300objektivet till ett bra pris.
    nikon har ju ett par ”piratmärken” pås ina gluggar som funkar klockrent till ett bra pris.
    mer nikon säjer jag. skulle det bli en digital systemare för mej idag är mitt val plättlätt.

• styret

Medlem
    7 december, 2004 vid 21:23 som svar på: Vinter alternativ…

den brukar finnas att hyra eller köpa på vilken videobutik som helst (jag hyrde den på q8 i mbla…)
    den är fransk och jag tror den kom 2003 mer kommer jag itne på nu. annat än att den handlar om några franska negrer som springer och hoppar och rånar ställen i början men blir sjyssta på slutet.
    bra soundtrack som fan kommer jag ihåg med, fransk soulig hiphop.

• styret

Medlem
    7 december, 2004 vid 20:57 som svar på: Vinter alternativ…

jorå ola. det finns en spelfilm som handlar om det gänget, fast dom är som sagt ersatta av afrikaner, eller ja den utspelar sej i paris så franska negrer då.

det är nått sådär halvjapanskt ord tror jag, nagasaki tänkte jag säja men det känns fel…
    bukkake kanske… hehe

• styret

Medlem
    7 december, 2004 vid 20:07 som svar på: Vinter alternativ…

shid det var ju dom som det finns en film om, fast reallife. vad heter dom… hmm fast i filmen är dom afrikaner och ahr grymmare outfits så jag röstar för filmen… smile.gif

• styret

Medlem
    5 december, 2004 vid 00:08 som svar på: säten och böter.

bara du inte försöker köra över bron hit med fullt med folk bak i lastbilen eftersom polisen då kommer tro att du försöker smuggla in människor i det förlovade landet.

• styret

Medlem
    3 december, 2004 vid 11:26 som svar på: Kameror?

gammal jäval yashica 200af. funkar bra till att plåta freestyle förutom att motorn är lite slö. fick den jävligt billigt. riktig film knäcker men skulle jag köpa en digital systemare skulle jag satsa på nikon D70. maken till skön och lättarbetad kamera har jag inte varit med om.
    hyffsat billig dessutom.

• styret

Medlem
    2 december, 2004 vid 22:22 som svar på: Snubben bakom ”Nicknämet”!?!?!?!

vafan då var det ju tobbe som skulle ha skött jobbandet i sommras. då olle och jag skulle suttit utanför husvagnen och tagit betlat av tyskarna…
    nu fick jag slita på konsum för att vi skulle ha bröd för dagen istället.

• styret

Medlem
    2 december, 2004 vid 20:14 som svar på: Vågsurfing på SVT

ingen igenfryst östersjö här tack. satan då får man ju börja surfa i simhallen.

• styret

Medlem
    2 december, 2004 vid 19:50 som svar på: Snubben bakom ”Nicknämet”!?!?!?!

m_41a515dbdde48.jpg
    jaja här är jag. (jag till höger…)

• styret

Medlem
    2 december, 2004 vid 08:42 som svar på: Egen motiv lack

satan vad coolt.

Sida 146 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA