styret
Forumsvar skapade
-
jag tror snarare att det dom syftar på är att det finns så otroligt mycket grejer som inte alla använder att därför är det ingen som kan hela programmet.
typ som att jag ytterst sällan jobbar med effekter, medans andra nästan aldrig har använt vare sej snabbmask, lagerbanor eller bildjusteringsmöjligheter men vi ändå kan kalla oss riktigt duktiga på programmet oavsett vilken bit vi har utelämnat från vårt kunnande.om jag ska sluta besserwissra mej så otroligt stort program som ändå är lätt att sätta sej in i.
-
vad är jp i förhållande till rrd?
nya twintipen säjer ju allt. -
jag skulle lätt kunna tänka mej silverduk om det innebar att jag satt enhandssvängen på toppen eller goitern som han gör där…
-
jepp. dom sa att passet skulle komma på posten.
syncron är fan inte dum den heller.men… vart ifrån kommer f2… har för mej att jag ahr sett nån lönnfet Helmut eller Günter eller vad det var på en sådan både en och två gånger.
-
vem skulle inte vilja ha en mistral?

dock hävdar jag inte att den är dreeridevänlig. men vem fan vill köra frammåt längre än vad det tar att få upp planing? -
jp:n var det jag tänkte på när jag var full där.
compstylen är väl mer en freestylemaskin än en freestylebräda med hyffsad freeridepotential. -
nja ni är nog ute och cyklar hela bunten, det är quiktime som behövs. fan vad nöjd mina lärare lär bli om dom kollar upp trådarna i källförteckningen…
knatte. ja det var grått och simerseglen är ju svarta och så gjorde komprimeringen att typ mitt blåa segel blev grått så du ahr aldelles rätt, det stod på min lista men jag ahde gömt skriva det i min egen utvärdering. tackar.
brickan, efter dina bilder från saxnäs så räknas allt du säjer.
-
jag skyller allt på mackan… hehe
-
styret
Medlem28 november, 2004 vid 15:35 som svar på: Who was surfing on August 21 close to Solberga?!?sjysst efternamn också.
-
jag är en lat motherfucker.
jag ville ju fylla ut en hel låt iallafall.men som sagt. konstruktiv kritik gillas. tack ola, nu får vi se vad som står omd ej i rapporten…

-
sån konstruktiv kritik tycker vi om. tack så mycket.
-
okej. feedbacken jag eftersöker är på den första filmen. med mackan och boysen med också.
-
gärna både ock.
rambo nu finns det en film med bara emma att ladda ner på slackerstyret.com. en del klipp är med i den andra fimen men en hel del nytt också.
-
freeridevänliga freestylebrädor. Typ RRD twintip eller fanatic skate. har nån till i huvet men kommer inte på den just nu. har lite för många öl innanför västen just nu.