Forumsvar skapade

Sida 148 av 269
  • styret

Medlem
    26 november, 2004 vid 07:27 som svar på: Klitmöller på sommare

nej juli är ingen höjdare vindmässigt på öland, men kanske bättre än många andra svenska ställen.
    däremot har vi ju altsomoftast flest soltimmar i landet och det är inte omöjligt att öwcverandan är sveriges suffesttätaste spot. wink.gif

• styret

Medlem
    23 november, 2004 vid 22:55 som svar på: Bastu på Haga Park

det är nån typ byaförening eller nått som driver den har jag för mej. har iallafall ingen direkt koppling till stora frögården.
    ska finnas en hemsida med en lång lång adress.
    hittar den inte nu men jag ska se om jag har tid att köra runt ett ställe där jag vet att den står uppskriven på torsdag.
    jag vet att jag ahr läst om dessöppettider och sånt på nätet.

• styret

Medlem
    23 november, 2004 vid 07:46 som svar på: Bastu på Haga Park

om vi inte skulle kunna skaka fram några bad till er nedkomst så kan jag ta med mej högtryckstvätten och spola av er med.

• styret

Medlem
    22 november, 2004 vid 20:22 som svar på: Bastu på Haga Park

hella din gamle rövare vem har sagt att det absolut blir sm i år?
    vet faktiskt inte vart det kan finnas bastu. är det ett absolut måste för att ni ska komma och segla eller? i maj är det ju varmt och gött på land.

• styret

Medlem
    22 november, 2004 vid 16:17 som svar på: Vart var alla tuffa windsurfare?

det är fan respekt brickan.
    fan hoppas man pallar gå i nån mer gång i år. Men vi har ju alltid hävdat att kitare inte har alla hemma så vada ut genom slush puppien gör jag inte, än iallfall.

• styret

Medlem
    21 november, 2004 vid 18:56 som svar på: Behövs lite ny diskussion i höstmörkret

tack för att du förklarar min politiska ställning för mej i en tråd som verkligen berör ämnet.

du får gärna personangripa mej när du har belägg för det men du kan ju vänta till jag har sett tråden iallfall.

tack för mej/ styret som antingen bojkottar val eller röstar liberalt…

• styret

Medlem
    21 november, 2004 vid 18:49 som svar på: Stark lokalism

”men styret,knip! du o ditt jävla ”polis” snack varje jävla gång det är något..så måste du komma in o låta så jävla ”klok”, allvetande..”

läs vad du skriver själv…
    _____
    okej då har vi statistik på våldtäkterna, då accepterar jag den.

___
    tror du seriöst själv på att sossarna satsar på att få många bidragstagare för att få röster, det känns som att du menar att invandrare inte har möjlighet att tänka själva utan är som djur som ter sej till den som ger dom mat.

• styret

Medlem
    21 november, 2004 vid 14:31 som svar på: laga bräda…

det är väl typ kontaktklister eller nått liknande under padesn? skrapa lite och kanske slipa det sissta, du ska väl ändå öppna upp där under eller? du ska ju iallafall sätta på pads övandå sen igen så det syns ju inte iallafall.

nä laga det mjuka själv. det är kul att laga ju!

• styret

Medlem
    21 november, 2004 vid 14:26 som svar på: Stark lokalism

okej då hade jag väl fel angående ekonomin, det kan jag ta. men det spelar väl egenltigen ingen roll eftersom vi knappast har enbpartisystem i sverige utan ett val där folket har fått välja vilket parti som ska styra.
    jag är itne själv sosse utan är ,om jag ska placera mej, nog snarare liberal, eller egentligen anarkist.

rambo, jag hajjar inte varför mitt snack skulle vara mer polissnack än nån annan som talar emot dej. men skriv det gärna så jag vet vad du menar. polis är det minsta jag vill vara. jag tror du mer stör dej på mej för att jag liksom du skriver vad jag tycker och blandar mej i. du skriver att folks ka ge fan i dej och låta dej ha dina åsikter. men om du går in och mässar om hur det är vad som bör göras så varför skulle vi hålla käften?

och eftersom du frågar så bor det 25 000 personer på öland. hur många invandrare vet jag inte. sen vistas man ju mycket i kalmar nä man är härifrån och då har vi 50 000 till där.
    du måste nog vara den mest insnöade storstadsmänniskan jag har pratat med. ”inte mycket ljusalykter där inte…” det är fan inte märkligt att du har svårt att förstå andra människor när du tror att vi knappt har industrialiserat landsbygden i sverige.

skulle vara intressant att veta hur många hedersmord som beror på ett ig i svenska, har du nått exempel?
    att folk spränger sej själva i luften vet jag itne när det hände i sverige senast, för det var väl invandring vi pratade om… och inte ett desperat och urfattigt folks kampmetoder när man han välrdens starkaste vapenmakt emot sej.
    vem säjer att invandrare våldtar fler kvinnor än svenskar?

ojojoj, mupp… den sved, jag lovar.

hehe rätt roligt att jag sa till mackan häromdagen att -fan nu kommer vintern, då kommer det bli så jävla jobbigt på konfen.

• styret

Medlem
    20 november, 2004 vid 23:29 som svar på: Stark lokalism

Svar till:

Skeppet Sverige är på väg med full fart rätt upp på land!!!

Det kommer krävas MYCKET HÅRDARE TAG för att få en kursändring i Sverige….om det ens är möjligt!
    Tror tyvärr detta vi ser nu bara är början på ett riktigt skitsamhälle.
    Så går det med 60? års nästan oavbrutet enpartistyre.

[/ QUOTE ]
    ja för det gick ju så jävla bra när borgarna fick makten i mitten av nittitalet och lyckades köra hela skiten i botten på en halv mandatperiod.

som nån sa i tidigare inlägg. av dom fyra som slog var 2 invandrare och två svenskar.

och ja rambo, jag bor på en jävla ö (en rätt vindpinad sån dessutom). Men om du hade vart här mer än två dagar och utanför haga park så kasnke du ahde insett att vi lever i dagens samhälle även här på landsbygden. skönt att du förutom att smutskasta alla invandrare (men det har vi ju snackat om tidigare) även visar din trångsynthet mot andra människor i samma land som du, det land du själv ahr kommit till utan att ha några rötter här. passa dej för att köra för fort eller surfa för långt ut i rännan igen för då ska jag anmäla dej och du ska obönhörligen kastas ur landet. för det ska ju dom som inte är svenskar och som inte följer VÅRT lands lagar göra.

och som nån så klokt sa. handlade inte den här tråden om våldet på surfstranden i filmen.

• styret

Medlem
    17 november, 2004 vid 20:50 som svar på: Vad ska man köpa?

ähh. fan hagabygget rockade ju.

• styret

Medlem
    17 november, 2004 vid 17:32 som svar på: Vad ska man köpa?

jävla snygg blå färg på masoniten, måste vara en riktigt grym kille som har sett ut den och dessutom väldigt jämt målat, måste vara samma grymma kille inblandad… wink.gif

• styret

Medlem
    17 november, 2004 vid 12:17 som svar på: fågelöudde 04-11-04

sejpeh! så jävla bra ord asså.

vill du ha en ryggsäck?

• styret

Medlem
    17 november, 2004 vid 12:14 som svar på: StylepimpZ presenterar!

staffan kan sin skit. Ola ser mäkta impad ut.

• styret

Medlem
    17 november, 2004 vid 12:03 som svar på: 245 vs Hiace

såna käkar såna som din lilla folka till frukost.

Sida 148 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA