Forumsvar skapade

Sida 156 av 269
  • styret

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 16:23 som svar på: Stulet !!!!!!

Svar till:

Skit tråkigt att höra om din dräkt o hoppas du återfår den.

Men vilken nivå har dina inlägg lagt sej på, vräker ur dej könsord o grejjer, Janne, ”inte likt dej” grin.gif..trodde bara det var, inte äns RAMBO som alla älskar har plockat fram det ur sitt ordföråd, blev kickad för mindre o ”påhoppad” av flera för mera mogna valda ord, men här ser man ingen som ”anmärker” något, förutom nån Anonym dude.

inte jag heller igentligen, skiter i hur du uttrycker dej, förstår din frustration..detta var mera nått jag ville skriva ur mej.

GOODLUCK med dräkten!

[/ QUOTE ]

ehh… det är jävligt att kalla nån fitta men jag vet inte om det knäcker sieg heil rambo…
    fan jag ahde ju nästan glömt bort det där och suttit och gett dej ps-tips. Men jags ak försöka att inte tänka på det mera.

• styret

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 14:30 som svar på: Varför öljett på mina vågsegel?

så var det det där med 1500 för en 30cm aluförlängare…

• styret

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 07:16 som svar på: OS 2008 igen

för att freestyle och våg kräver såpass höga vindstyrker att man inte kan garrantera att tävlingen blir av.

• styret

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 07:00 som svar på: FILMTAJM!!!!!!!!!

ja staffan du förhöjde verkligen hela rullen…

• styret

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 19:57 som svar på: bygga bräda.

fan vad du är positiv ola wink.gif

• styret

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 18:41 som svar på: Fuck gravity…

tror det heter ettikettpapper eller labelpaper eller nått sånt. finns att köpa med olika skärningar (hur många attiketer per ark) och då ska du köpa oskurna. så det är ett stort klibbigt a4.

tror jag betalade 120 spänn för 15 stycken eller nått. finns typ 50-förpackning för 270 spänn tror jag det var. då var det på pappershandel (jag är pappersfetischist) så handlar du det typ på coop eller nått kanske det finns billigare.

• styret

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 18:10 som svar på: Fuck gravity…

skriver ut på vanlig skrivare

• styret

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 18:08 som svar på: Fuck gravity…

men fan nordgren! det är ju du som håller på!

köra in i varandra, det kan hända alla, olyckor händer.

• styret

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 17:30 som svar på: Fuck gravity…

eller så skiter vi i vilket och ser till att ha skoj på vattnet bara.

• styret

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 16:49 som svar på: Fuck gravity…

nä min dator lär knäcka din, jag fick en imac idag, den knäcker!

• styret

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 15:54 som svar på: Fuck gravity…

ja kuveren var jag otroligt nöjd med. Hade pysselhörna i skolan en dag.

• styret

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 13:34 som svar på: FILMTAJM!!!!!!!!!

här på östkusten är det typ en oskriven lag att man inte har sexuella relationer med sina kusiner… 😛

det är bara han nsf-ledaren som råkade gifta sej med sin kusin.

• styret

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 12:52 som svar på: Fuck gravity…

det är klart han hoppa högt med den brädan, jag ahr hört att alla pros har den… smile.gif

• styret

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 10:47 som svar på: Fuck gravity…

asså seriöst så stod den där helt plötsligt. jag ahde inte beställt den. den är begagnad, typ morsans arbetskompis fru tömde sin arbetslägenhet i stockholm (hon är proffesor i design) och hade ignen stans att göra av datorn så morsan snackade om att kasnke köpa den och det vekrar hon ha gjort. jag kom hem för tidigt idag och jag fyller år om ett par dar så det kanske itne var tänkt att jag skulle se den… så vi kan väl höras under kvällen så får vi se om jag behöver dra hem det, inte alls omöjligt att det ligger i redan iofs med tanke på hennes jobb.

• styret

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 10:06 som svar på: Fuck gravity…

jävligt mycket bättre. gött som fan ola.
    har du fått tag på ps till mac? vilken version. när jag kom hem idag så stod det en imac på köksbordet. jag antar att den är till mej.

Sida 156 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA