styret
Forumsvar skapade
-
men fan jag är sugen på att köpa massa nya leksaker med. vi får se vad pengarna räcker till, även fast det skulle vara sjukt kul att dra iväg.
-
iofs, är det ett rätt mycket vindre utrymme i en vådträkt än i din kupé.
den lär ju räcka till att ta bort nattkylan ur dräkten om man lägger dom på rätt sätt. -
oväää kollade resfeber.nu eller vad det är.
jag tror han kollade till flygplatsen på ön. -
ojävlar. idag är det inte många rätt.
jag har vart ute och kollat på konst, det msåte vara det.
var nere i segerstad (i höjd med grönhögen fast på östra sidan) och kollade och det var fan skumt. några ungar, typ lågstadieklass som hade målat psykadeliska mönster på massa skrot och typ plastade halmbalar, dunkar, plastslangar och grejer. med flouroserande färg så belyste dom det med uvljus ute på en åker nu i mörkret. fan dom måste gått på syra eller nått.det var bland det sjukaste jag ahr sett och jag kollar på rätt mycket konst.
-
hehe dubbeelloop var det va? har för mej jag ahr hört nått annat men vafan…
men jag håller med dej. live hard die young. eller som nån ahr som signatur här på konfen, surf like there is no tomorow. -
nä alla vet ju att man gör som man gör med en arg hund. stoppa handen i munnen och greppa tag underkäken sen är det bara att ställa sej bakom den och brotta ner den och bita den i örat.
det gör jag alltd med alla hajar på haga. -
klart som fan det går. den filmen som låg här i våras eller om det var förra hösten när folk åkte kite/wake efter en 245a på en strand var ju hur grym som helst trots att den var filmad med mobilkamera (har jag för mej att det var). Den visar verkligen det, men det känns ju jävligt bra att göra in riktigt genomtänkt och bra produktion med.
jag tror dessutom det blir lättare att lära sej att göra bra grejer om man lär sej att göra allt ordentligt från början. Det är ju först när man kan grejer som man vågar att labba riktigt mycket. -
hehe fyfan.
-drums, an instrument that everybody loves.
-this i rock n roll.fyfan vad skoj. haha, han kunde ju fan lira också.
-
om man jobbar med excel ja.
jobbigt om jag egentligen ska sitta i photoshop och retuschera foton och när lärarn kommer så sitter jag och räknar i excel…
-
vindstatistiken kan ju inte ljuga så jävla mycket. vi mailade lirarna med men han hade ingen megakoll just då men vafan. Ove hittade flyg för 2060:- ToR med prylar får man väl lägga till nån tusing.
får hoppas man får råd bara… -
jaså du. du är fan inte dum du masse!
jag satt och var förlorad och tänkte på att förra årets expression (2003, jag det är 2004 fortfarande) riggades på 430 trots sina 470 i luff. -
mackan backa som en gud.
fööedöme ska det såklat vaa
fan vad gytt, jagf ska hädanefte allti skiva på kamaitiskakenneth säj ä.
-
det var den vi hittade också och gjorde lite eftersökningar, det vekrar jävligt bra om det som skrivs är sant.
om man kommer för långt ut kommer man iofs hamna i alexandria vilket är mindre bra men vafan.
ove, tabi och jag och kanske ola drar dit över jul eller där omkring.så ska tobbe få lära sejs egla våger också.
-
båda två ska väl ha standarmast?
-
hehe. men utbildningen är mer seriös och det är ju nu jag vill surfa. Framtiden tar vi när den kommer…
men ska man ha lite framförsikt så blir man inget där jag går nu, allså arbetslös. vilket betyder surf.