styret
Forumsvar skapade
-
jag håller helt med dej om exponeringen och det sättet du säjer kanske kan funka… men spocka i 4 m/s… ehhmmm
-
hehe gammal tråd som kommer upp och spökar.
vafan jag orkar inte bråka omd et här längre. låt folket på västkusten tro att dom ahr sveriges blåsigaste ställe medans vi får behålla våra vatten relativt fria om vår och höst, skitgutt ju. problemet med öland är bara att man inte hinner gå i skolan… -
hade jag bara orkat hade jag gått ut till bilen och mätt upp men nu sitter jag i klubbhuset med en läsk så det får vänta.
-
yes. jag ahr hört att vi ska ställa up den på gotland i sommar.
-
men ove får ställa dumma frågor, han är från norrland.
-
jag lägger imn i tanklocket.
skulle det inte vara för att grejerna ligger i så är det ju bättre att dom får ta den gamle skorven utan att ha sönder den.iofs låser jag aldrig min bil vid stranden iallafall när jag tänker efter.
-
jag fick några oranga från farsan, dom har dom på jobbet när dom tar vattenprover och grjer, dom är lite annorlunda än vanliga konsum-diskhandskar men efter 2 år som diskare tycker jag att dom borde sitta tillräckligt.
-
den feta remixen
-
nä det är bara min ddator som är seg som en röv tror jag. kan försöka kolla på en film och ibland lirar den och ibland inte, olika från gång till gång fast samma fil liksom..
-
ett underställ kan iofs vara gutt attkompletera med. då fryser man inte för fem öre. diskhandksar på händerna.
jag ska köpa nya skor, har slitit ner sulan så att jag fryser redan om fossingarna om kvällarna. -
kukdator. kan itne se skiten. får upp första bilden sen hänger sej blidaset men ljudet snurrar.
-
är det allså abra den där lille tuben som är kameran? eller är det bara linsen (det borde det väl vara, vad skulle man annars har ”connection” till)? vad kör ni med för ”bandare” isåfall och hur vattenskyddar ni den?
vad går den loss på?
-
lääänge!
funkar svinbra tills isen lägger sej.