Forumsvar skapade

Sida 163 av 269
  • styret

Medlem
    24 september, 2004 vid 05:53 som svar på: En missförstådd sport

jag håller helt med dej om exponeringen och det sättet du säjer kanske kan funka… men spocka i 4 m/s… ehhmmm

• styret

Medlem
    23 september, 2004 vid 18:46 som svar på: Ärliga svar om brisen på Haga Park önskas!

hehe gammal tråd som kommer upp och spökar.
    vafan jag orkar inte bråka omd et här längre. låt folket på västkusten tro att dom ahr sveriges blåsigaste ställe medans vi får behålla våra vatten relativt fria om vår och höst, skitgutt ju. problemet med öland är bara att man inte hinner gå i skolan…

• styret

Medlem
    23 september, 2004 vid 18:43 som svar på: Tobbe gör framsteg!!

så söt han är.

• styret

Medlem
    23 september, 2004 vid 10:27 som svar på: En Liten Kul Film

hade jag bara orkat hade jag gått ut till bilen och mätt upp men nu sitter jag i klubbhuset med en läsk så det får vänta.

• styret

Medlem
    23 september, 2004 vid 06:58 som svar på: Äntligen framåtloop

fyfan vad gutt!

• styret

Medlem
    23 september, 2004 vid 06:02 som svar på: mumsfillibabba

yes. jag ahr hört att vi ska ställa up den på gotland i sommar.

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 21:04 som svar på: mumsfillibabba

men ove får ställa dumma frågor, han är från norrland.

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 21:03 som svar på: Bilnyckelförvaring!?

jag lägger imn i tanklocket.
    skulle det inte vara för att grejerna ligger i så är det ju bättre att dom får ta den gamle skorven utan att ha sönder den.

iofs låser jag aldrig min bil vid stranden iallafall när jag tänker efter.

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 21:00 som svar på: 5/3 dräkt : Hur länge?

jag fick några oranga från farsan, dom har dom på jobbet när dom tar vattenprover och grjer, dom är lite annorlunda än vanliga konsum-diskhandskar men efter 2 år som diskare tycker jag att dom borde sitta tillräckligt.

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 18:45 som svar på: Nasta Dr Dre
  • styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 17:06 som svar på: En Liten Kul Film

nä det är bara min ddator som är seg som en röv tror jag. kan försöka kolla på en film och ibland lirar den och ibland inte, olika från gång till gång fast samma fil liksom..

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 16:48 som svar på: 5/3 dräkt : Hur länge?

ett underställ kan iofs vara gutt attkompletera med. då fryser man inte för fem öre. diskhandksar på händerna.
    jag ska köpa nya skor, har slitit ner sulan så att jag fryser redan om fossingarna om kvällarna.

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 16:46 som svar på: En Liten Kul Film

kukdator. kan itne se skiten. får upp första bilden sen hänger sej blidaset men ljudet snurrar.

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 14:41 som svar på: En Liten Kul Film

är det allså abra den där lille tuben som är kameran? eller är det bara linsen (det borde det väl vara, vad skulle man annars har ”connection” till)? vad kör ni med för ”bandare” isåfall och hur vattenskyddar ni den?

vad går den loss på?

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 14:38 som svar på: 5/3 dräkt : Hur länge?

lääänge!
    funkar svinbra tills isen lägger sej.

Sida 163 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA