Forumsvar skapade

Sida 164 av 269
  • styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 11:42 som svar på: mumsfillibabba

oväää! jäpp

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 09:43 som svar på: Arrows impact 4.7 03?

till andra lattan? uppifrån eller nerifrån?

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 09:41 som svar på: mumsfillibabba

jäpp som fan.
    fast jag ahr bestämt mej för att behålla northen ett tag till. kasnke byta lite mastar och skeit istället.

men ja, mistral och north, jag känner mej nästan lite tysk. ska börja segla med handskar och solglasögon så kommer nya passet på posten.
    optimalez som min medjoker skulle säja.

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 07:45 som svar på: Hur bra är egentligen vindsurfingen på Gotland?

men det snackas ju om att en sån linje ska komma igång igen typ 2007.

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 07:38 som svar på: mumsfillibabba

jag lurade på en sån först men det blev den här istället. jag kunde inte var nöjdare känns det som.

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 07:32 som svar på: mumsfillibabba

supsup

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 07:30 som svar på: mumsfillibabba

jajjamänsan

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 07:23 som svar på: mumsfillibabba

tomas din gamle lurv, håll dej borta från mina grejer!

• styret

Medlem
    22 september, 2004 vid 07:18 som svar på: Hur bra är egentligen vindsurfingen på Gotland?

det röstar jag för, om dom dessutom sätter in färja härifrån som dom snackar om så är det ju inte mycket att tveka på.

• styret

Medlem
    21 september, 2004 vid 19:10 som svar på: Surfanpassa din personbil.

patrikol.
    jag pratade med gurra.

jag har lurat på att ge mej på att bygga en säng/andra golv i min 245a. jag har tyvär fötts med en pedantisk ådra så jag tänkte fixa så man kan skjuta in seglena (i ordning…) under sängen och typ ha fritt över och sova i kärran om man åker iväg nått framöver (bussköp blir det inte förrns nästa höst).
    men det är bör vara lite mer lättbyggt i en 245a…

• styret

Medlem
    21 september, 2004 vid 19:02 som svar på: Hur bra är egentligen vindsurfingen på Gotland?

synd att du har buss. skulle vara skoj om du spände fast bagen på taket.

• styret

Medlem
    21 september, 2004 vid 18:05 som svar på: Surfanpassa din personbil.

ja gillar din uppfinnigsrikedom men varför ha ett bord i bilen? blir det inte jävligt bökigt när passageraren ska ut?

• styret

Medlem
    21 september, 2004 vid 17:50 som svar på: FEEEET Surfbuss

fan tobbe det är ju så man får skämmas för dej när du säjer så dumma saker.

• styret

Medlem
    21 september, 2004 vid 09:53 som svar på: Tröttsamt…

sätt INTE MASTEN i skruvstädet utan nöj dej med klumpen längst ner på förlängaren och dra i maste istället.

• styret

Medlem
    20 september, 2004 vid 19:29 som svar på: Tröttsamt…

jag var ute för exakt samma sak i sommras. vi försökte med bommar och allt på stranden men ignet hjälpte.
    så jag anlitade personen som alltid fixar alla pryttlar jag har sönder, farsan. han skruvade fast mastfoten i skruvstädet och så stod två av gubbarna på hans jobb och ruckade och skruvade på den medans han bonkade löst med handtaget på en gummiklubba där den satt fast.
    efter många svordommar, ett par snus och nått pipbloss lyckades dom rucka loss den.

ett annat alternativ kan vara att lossa toppen på mastdelen, stoppa ner en rundstav eller ett armeringsjärn eller nått och banka på den så man trycker ner förlängaren.

Sida 164 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA