styret
Forumsvar skapade
-
hmmm. ser ut att ha vart kul segling.
kul som fan emd film men tänkte ge ett apr tips (från min även den amatörmässiga kunskap iofs) först och främst försök klippa så det blir lite tajtare mellan actionsekvenserna, skitskönt med nån som låter en se mer än bara spektakulära hopp men gärna nån blandning, hellre 5 minuter med tätare action än närmre 12 minuter med rätt många sega bitar.
tillexempel när folket går ut i vattnet, en bra och kul grej att ha med för att få variation men alldelles får lång bit för min smak, dock plus för att du låter den komma in efter en stunds seglingsbilder och inte bara som intro.Använd inte så mycket effekter. visst är det skoj som fan vad man kan göra med grejerna men man får vara lite sparsam och lite konsekvent. inte fullt uppdragna lägen på allt och inte byta mellan hela tiden. och effektklippen eller vad man ska kalla det, ska nog bara anbvändas till nått väldigt speciellt och även där konsekvent, nu blir allt stökigt och jobbigt för betraktaren.
Musikvalen var lite annorlunda ibland, ibland funkade det och ibland var det inte lika bra. även där väldigt stökigt.
dock ska du ha fett med creds för att du verkligen tar dej tid till att filma, redigera och framförallt dela med dej.
dessutom ett stort plus för att du faktiskt byter vinkel då och då. många (inklusive mej själv rätt ofta) blir lätt lata i blåsten och står på ett ställe hela tiden. ett tips kan dock vara att blanda dom olika viklarna lite.nu känner jag att jag kanske blev väl kritisk men gutt som fan med film och det ska du verkligen ha creds för.
-
fan. hrm… ehhm jag ahr glömt bort hur man kommer in på ftp:n… hehe
-
va fan! censurerar konfen engelska svordommar nu?
i mitt tidigare inlägg skrev jag kcuf fast åt andra hållet, där står det censored nu. coolt!
-
jag var riktigt laddad på att försöka igår. men när jag väl började få koll på prylarna (han testa en bakåt och det gick huuuur lätt som helst men blev rädd för den var för hög, landade bärdan men släppte bomen direkt) så skulle jag testa att sträcka ut en tabletop och pang sa det, [censored] sa jag och mastfoten var av. hejdå riggen tänkte jag och simmade mot land där brädan redan låg.
men riggen kom till rätta den med till slut.men nu har jag beställt ny bräda så nu kommer alla framåtar sitta direkt, det hänger ju på materialet, eller hur masse.
-
instämmer med föregående talare. ingen digital oom.
-
fan kent gent är laddad på våg just nu tycker jag det verkar som, kom till grönhögen igår och tipsar om köpingsvik idag. ja jävlar.
för att återgå till ämnet. jäpp. -
fan man kan väl testa. så länge det inte är angulo…
nä den var fan skön den med iofs. och nu slipper man ju den där jävla serielooken på brädan så låt gå tänker jag.gutt cullin. säljsnacket slår på mej. ja vad landar priset på? med boardbag. det är bara att skicka. jag ringer i eftermiddag.
-
måste gå och suga på det ett tag. den är ju bra knarkad i designen s det bådar ju gott.
tobbe förfan du glömmer ju hela tiden. vi tvättade ditt helvete till buss och cullin var svampkillen. cullin svampen cullin.
han heter bara cullin.mmm j…. du vill nog att jag ska köpa en va?
-
fan behåll gipåset så länge som möjligt, det vekrar ju vara det som skickar in allt gött väder över hela sverige

-
jefla cullin.
hehe cullin ”svampen Cullin. haha har fan skitkul åt det än. hehe fan du skulle vart med i grönhögen idag! mastfoten rök uppe i luften. hejdå bräda hejdå rigg tänkte jag när allt försvann i spolningen. brädan hämtade skidsport-teamä direkt på stranden men riggen kom åter först efter ett par timmar. hehe
-
jobba när det blåser apa. är man ledig vid stiltje kan man alltid hitta på jävelskap
-
du ska se mina filmer från trollis och grönhögen…
-
här blåser det iofs pung ständigt. riktigt sliten i kroppen nu. men man går ju i skolan då och då och då måste man ju ha nått att tänka på…
-
fan att jag ska jobba i helgen. annars hade våra vägar korsats och tillhårande hoolabaloo hade vart att vänta. ni får kröka er igenom helgen utan mej.
nån måste ju hålla igång landet och samtidigt ställa mat på bordet.