styret
Forumsvar skapade
-
styret
Medlem9 september, 2004 vid 19:46 som svar på: Trollskogen – you should have been there yesterdayfast bildjäveln funkar ju inte så nån som kanske inte är jättehemmastad på norra öland kanske inte riktigt hajjar. jags kulle nog inte göra det om jag itne visste var det ligger.
det ligger absolut högst upp på norra öland. östra udden. cirka 10-11-12 mil från bron.
-
styret
Medlem9 september, 2004 vid 18:30 som svar på: Varför skall jag inte köpa en mercedes vito 110D?blire t4 då eller?
-
har du gasol i den? isåfall måste det nog iallafall plockas bort.
-
styret
Medlem9 september, 2004 vid 18:04 som svar på: Varför skall jag inte köpa en mercedes vito 110D?jorå. och jag ahr vart ute och testrejsat lite i dagarna. vi slog till och satte på ljuddämpare nmär vi ändå var igång… hehe
-
ojojoj. jag vet inte vart jags ak börja.
Liptones
Bustups
the callahan
tha coral
the thrills
the loucius four
Staireo
the high heeled honeys
robert johnsson and the punchdrunks
looptroop
arsonits
Bröder glöder
Peps
Kung kodum
The slackers
go jimmy go
spank the cheese
mad caddiesjag skulle kunna hålla på jävligt länge men här är ett par riktigt bra band att peppa eller chilla efter till.
just nu är jag inställd på soft dub eller roots tror jag. efter en riktigt go 6.2freestyle i totalt plattvatten och solnedgång. -
styret
Medlem9 september, 2004 vid 14:58 som svar på: Varför skall jag inte köpa en mercedes vito 110D?elle gör man som min brorsa. vi sa åt honom typ 5 gånger att kolla när kamremmen skulle bytas varpå svaret kom -”det är kedja, jag ahr själv sett den” varje gång. sen small det till och sen var motorn inte så rolig. hehe
-
ehhh. jo.
jag vill handla av svenska butiker eftersom jag vill ha möjlighet även i framtiden att handla direkt i butik så väljer jag att gynna svenska handlare.det blir dessutom samma peng om man ska handla 05 grejer oavsett om du beställer av keppler. och 04er har jag ju redan så det finns ingen anedning att handla det hos honom heller.
-
fyfan vad gott det ser ut.
lurigt när det finns två handlare i södra egionerna som heter paddy. men man kanske märker skillnad iallafall… -
Svar till:
testa för guds skull North -05 INNAN du sparar slantar.
[/ QUOTE ]
jag går och våndas hela tiden. men grejen är att för samma peng så får jag ett simmer extra… kör jag north så blir det 6.2, 5.4 och 4.5 väljer jag simmer kan jag byta ut 4.5 mot ett 4.7 och ett 4.2. dessutom vet jag inte om jag vill handla av wallén eftersom han inte sällan strular till leveranser.
sen finns det andra aspekter som att jag gärna handlar från skidsport eftersom jag ahr väldigt positiv erfarenhet av dom och dom dessutom har brädan jag vil ha och då kan jag alltså köpa allt på en gång från samma butik.
-
north är väldigt lättriggade och jag tycker dom funkar finfint med fiberspar master trots att ´north egentligen ska ha g-curve eller nått sånt. tyvär är dom dyra, dyrast på svenska marknaden tror jag nästan.
Simmer är minst lika sköna enligt min erfarenhet och dessutom mycket mycket billigare. kanske inte lika extremt lättrigade (ingen vts) men absolut inte svåra för det.om jag var i dina skor skulle jag vlja mellan simmer eller north, jag har haft nielpryde och nja… jag gillade dom två andra bättre. jag står faktiskt själv just nu och lurar på vilket jag ska köpa till nästa år. lutar åt simmer för min del.
-
trollskogen. jag kom som femte man vid 10 snåret och körde 4.2 med bra drag största delen av tiden (den tiden jag fick segla, körde som en kratta och badade mest). 1,5-2 meters vågor och solsken. det var ren njutning, rak sideshore i början.
som mest typ 7 seglare på vattnet.
sen började det vrida och vi åkte upp till udden men struntade i det och när dom andra åkte tillbaka till shipwreck så satsade jag på freestyle på haga vilket visade sej vara ett brutalt misstag… -
för det första så är det personen utan bälte (om man åker normalt) som får böterna (om den är över 15, vilket tobbe olle och jag alla är, iallafall enligt våra födelsedatum) däremot KAN även föraren bli straffad.
vi gick tyvär inte igenom just sitte tre där fram scenarion på körskolelektionerna.