Forumsvar skapade

Sida 172 av 269
  • styret

Medlem
    31 augusti, 2004 vid 06:00 som svar på: Norths segel?

jag kommer kränga Duke 6.2 och ett 5.4 -04 i fint skick inom nån månad eller två.

• styret

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 20:13 som svar på: Norths segel?

okej, ja det är ju deras förlängare som funkar som nån jävla vinsch typ. 1400:- för en 30 centimeters aluförlängare…
    då går jag hellre upp och hämtar pinnen.

men visst. med dels deras grymma segel(med några nya fräcka material och teknikfeatures), deras nya mastgrej och sen förlängaren så har man ju den emst hightech riggen på stranden.

• styret

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 19:49 som svar på: Ett helt annat segel…

märkligt vad min familj har börjat skriva på konfen, farsan var inne häromdan och nu brorsan… ja herrejävlar. bäst att flickvännen inte tittar in och ser vad jag skriver i vanliga fall bara.

• styret

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 19:46 som svar på: Norths segel?

det systemet kommer väl nu till 2005. har det överhuvudtaget kommit till sverige än?

north har sitt ”visual trim system” som indikerar rätt så exakt hur mycket du ska dra i alla tampar vilket funkar klockrent. en del vill ju dra ltie mer/mindre plus att det itne klaffar perfekt om man ahr fel master så kan man ju jämföra med hur man ahr riggat det från gång till gång, det här blev flummigt men hoppas du hajjar.

sen har dom markeringar vart man ska sätta hänselelinorna med, riktigt sjukt bra, hur skönt som helst med så tydliga markeringar.

• styret

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 16:15 som svar på: Vilket tar längst tid att lära sig ?

och hur vet du så bestämt?

• styret

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 04:47 som svar på: Vilket tar längst tid att lära sig ?

så fan heller. om man räknar timmarna på vilket man tränat mest så tror jag att dom flesta här kommer säja fullfartsgipp, så även jag, men om man räknar timmarna för loopträning och hur långt man är kommen där så tror jag seriöst att loopen tar kortare tid att lära sej.

• styret

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 04:45 som svar på: Freestyle/Wave bräda?

har bara kört ett par av deras twintipar (har en störtgammal tt själv) men det är verkligen itne dåliga grejer dom gör. dom mer rutinerade brukar säja att rrd alltid har det där lilla extra…
    det blir troligtvis en nu twintip 105 för mej i vinter.

• styret

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 04:35 som svar på: vision -05 😀

okej. ähh man kasnke inte ska dra förhastade slutsatser av en sån grej iofs.

• styret

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 20:36 som svar på: StylepimpZ prezenterar!

javisst. jag kommer över, men det kommer inte bli vackert. knappast nyktert heller, räkna med en favorit i repris från freestyleSM. har ni några badtunnor så jag kan sitta och ljuga för dej och nicke hela natten igen.

rappar om det hårda livet, typ att ni måste stå i kö vid mataffären och bara vill skjuta pensionärerna som tar ut dom sista femhundringarna på bankomaten… tough shit jag vet.

hehe fan jag hajjade inte att det handlade om nån film, men så är jag ju från öland med…

• styret

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 20:31 som svar på: vision -05 😀

för anna hade beställt sina nya nu i veckan och ahde fått välja på typ tre färgcombos så mer hade dom väl inte inne just nu iallafall.

• styret

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 12:49 som svar på: Freestyle/Wave bräda?

rrd är ju inte direkt fula till nästa år heller, och inte lär dom bli sämre än tidigare.
    RRD_2005_FSW_RANGE.sized.jpg

• styret

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 11:39 som svar på: Windsurfare som kitesurfar?

vadå? när windsurfar man inte? ja just det, man ahr ju en anseenlig tid här på konfen med…

• styret

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 08:00 som svar på: StylepimpZ prezenterar!

ni kan er skit allså.
    jag kommer över och härjar i helgen, tänkte lämna västkusten i ruiner om det är okej för er. så lås in fruar och barn samt djur ni är rädda om.

• styret

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 07:26 som svar på: vision -05 😀

simmersails.com
    den andra grå modellen är så sjukt snygg men verkar itne som dom tar in den hit, inte nu i första partiet iallafall.
    riktigt fint ser det ut. jag ska testa crossover nästa vecka eller veckan därpå, så får vi se om det blir lika snygga segel (och förhoppningsvis sköna) här också.

• styret

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 07:19 som svar på: Våtdräkts väska.

min väska kostade 2000 kronor och är av modellen volvo 245, klockrent. förstår itne varför man ska ha en särskilld väska? bara att kasta in skiten bland all övrigt junk ju.

Sida 172 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA