Forumsvar skapade

Sida 173 av 269
  • styret

Medlem
    27 augusti, 2004 vid 19:22 som svar på: Neilpryde eller north sails

fast om jag jämför mitt expression 6.2 2003 mot mitt north duke 6.2 2004 så känns duket mycket mycket lättare i häderna väl på vattnet.

• styret

Medlem
    27 augusti, 2004 vid 18:19 som svar på: Vad tror ni?

ja har man råd med både och så är det väl det bästa men håller med dej. rrd´s freestylewave-brädor ser också riktigt fina ut.

• styret

Medlem
    27 augusti, 2004 vid 15:54 som svar på: Surfhandskar för frökenfingrar?

jag använde min öppna np i tie minuter sen var jag så trött på ´hur doms att så det blev att frysa och sen hämta diskhadskar från pappas jobb, funkar riktigt jävla bra!

• styret

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 19:48 som svar på: Rymlig surfbuss

jävla 08er.
    hörrö gör en mössa åt mej, jag fryser min jävla skallejävel av här nu, det blåser ju hela tiden!. så kanske du får tillbaka din ryggsäck och en alco-tirra

• styret

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 16:52 som svar på: Man håller på att bli bortskämd…

blrjar få dåligt samvete för att jag inte umgåtts med flickvännen på två veckor… eller tre, men två pga vind…

• styret

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 14:20 som svar på: Rymlig surfbuss

dom höll tydligen på med typ dragracing eller nått på sjukt hög nivå så dom åkte runt på europatävlingar och sånt med den. så bagageutrymet där bak var stort nog för att parkera bilen i.

• styret

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 14:16 som svar på: Vad tror ni?

vilken butik var det som sa det till dej? jag känner många som kör olika frestylewave brädor.

• styret

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 14:15 som svar på: Surfhandskar för frökenfingrar?

diskhandksar funkar fint.

• styret

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 08:15 som svar på: Rymlig surfbuss

nä fan den är ju aldelles för liten, hur ska du få in riggade formulagrejer i den. näru bara att leta vidare… smile.gif
    faktum är att detr faktiskt var en sån jävel på haga i våras några stockholmare som gled ner och när det var kväller slängde dom bara in sina riggade 7.0er (stockholmssegel…) där bak och körde iväg.

• styret

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 08:12 som svar på: Gotland – Ardre fick leverans imorse!

här spöregnar det så man blir inte direkt peppad att åka till östra sidan. hoppas det blir uppehåll ikväll bara eftersom vi ska supa dom nya ettorna snygga.

• styret

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 07:38 som svar på: Blir en jävla massa master… Hur många har ni?

fast north rekomenderar ju iofs 25imcs så då blir det ju ändå fel med 430.
    det känns jävligt bra med min fiberspar 460 iaf så det funkar för mej sässongen ut sen ska jag nog testa nått annat nästa år, både segel och master, så vänta dej en order av mej till vintern, lär bli ny fristajlplanka i samma veva.

• styret

Medlem
    24 augusti, 2004 vid 15:42 som svar på: Motsvarigheter till STEFFO
  • styret

Medlem
    24 augusti, 2004 vid 10:30 som svar på: Ny surfbräda

ha goya PM 80 -03. riktigt sön bräda. lättseglad och skön, samtidigt som den är snabb och har potential för radikala grejer.
    rrd gör inga dåliga brädor heller, verkligen bra skit där! det är nog lite hugget som stucket vilken av dom du tar.

• styret

Medlem
    24 augusti, 2004 vid 10:21 som svar på: Motsvarighet till Konfen

transition.se har väl en hyffsat sjysst sida, om än lite fattig i vissa aveenden.

• styret

Medlem
    24 augusti, 2004 vid 09:17 som svar på: Film

jag kommer redigera upp en snutt från grönis i söndags i dagarna men får se om jag lägger upp den på ftp:n eller om jag låter det vara tills jag ahr klabbat ihop hela hösten.

Sida 173 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA