styret
Forumsvar skapade
-
tjena jamie.
containern börjar nå bristningsgräönsen. Just nu har vi bara plats för en junior till.
vårt bygglov för containern var under premiserna att den är till för att förvara lokala juniorers prylar så därför tror jag att det inte går. men om du vill kan du ju iallafall ringa mej. 070 620 63 85
ha det gött, hoppas vi ses! -
beror nog på vad du har innanför pannbenet. rent ekniskt ska det väl vara lättare att loopa men det är bra mycket läskigare än fullplansgipp.
jag har ännu inte lyckats sätta nån riktig av någon av dom två ovannämnda men loopen känns närmre än fullfartsgippen. -
det dr är ju ara ett jävla blaj. skitsamma vad det heter så länge man har kul.
jag säjer både och för att det är samma grej för mej. -
jo jag fick tipset att vänta med att spota in av markus s-77 på land sen men då var jag så trött att ja inte orkade gå ut och testa igen.
nu är det bara att ävnta på tillräckligt med vind för vågisen igen eftersom jag körde sönder freestylebrädan tidigare igår.
men det ser ju ut att komma till slutet av veckan. -
laddar ner nu. ja dom var ju ena jäklar på photoshop i sin header…
-
så jävla knarkade i grafiken. jag ahr snackat med alla jag ahr träffat om deras sjuka men otroligt grymma grafik.
hardcorewaverana (är det väl) har ju helt sjuka färgcombos.

medans dom här mest är jävligt coola.

den gråa twintipen var väl ingen superduperhöjdare men den röda är ju grymt snygg.

tror ni att det kommer en 115liters twintip i år? det verkar som det på adressen på bilden av twintipbotten.
coolt iallafall, altihop! -
jag laddade mina första idag! så jävla gött, skönt så in i hellvete.
har faktiskt inte tänkt på att testa utan abra gått runt och tänkt på trick i största allmänhet så testade jag ett par vulcanos så stack jag in till skolan en timme och kom tillbaka, vinden hade ökat och ramperna hade byggt lite, riggade ner till 5.4 och blev lite full i fan. det skulle bara laddas. och ja jag kom runt så jag landade på skuldrorna, jag är nöjd att jag abra vågade idag.jag är nog tvärtom jag är rätt skraj innan jag täffar vågen men väl uppe i luften känns allt så rätt.
men det är en träningsgrej. jag minns när man skatade back in the days. det var bara att stålsätta sej, gärna med ett par polare som hetsade. det är nästan bra att trilla och slå dit första gången, då märker man att -jaha… det ar inte värre… sen är det bara att köra.
LADDA! -
dom ser fina ut, eller ja som dom flesta jänkarna och recensionerna man läser på car survey verkar ju bra. men vad är måtten på skåpet på en sån?
chevans 180 i bredd längst bak är nått jag suktar efter. -
jävlardu! den grafiken skämtar man inte bort i en handvändning.
men fan tacka vet jag rrd´s 05grafik. nått mer skruvat får man fan leta efter. -
tänkte precis föreslå cwc eftersom öwc´s container ska prioriteras åt juniorer, och att den dessutom är i stort sett full.
haga är knappast knivigt att ta sej till utan bil iofs…
fixar du lagringsplats hos cwc så finns det flera som kör därifrån till haga rätt ofta, haga är lite bättre än långviken tycker jag.
hoppas vi ses på vattnet nånstans i trakten, Styret container ansvarig ÖWC
-
jo jag ahr nog räknat bort deiseln nu känns det som men knappast att en t4 är lika rymlig som en cheva invändigt. den är ju typ 160 cm bred vid bredaste stället medans en cheva är typ 2 meter där.en cheva har 3 meters lastutrymme medans t3an (den vanligamodellen) är 240cm.
men eftersom bilen kommer infröskaffas för resor söderut så känns det som att bensinbriset kommer bli likvärdigt med vad min 145a kostar milen här hemma i suecia och det kan jag leva med. -
det ryktas även om grillning imorrnkväll. det grillas visst ikväll med men eftersom jag jobbar imorrn klockan 0700 så beslutades raskt att det ska brännas kött även imorrn.
-
skicka PM till nån av dom som var där i vintras. surfmanJ var där ett bra tag tex