styret
Forumsvar skapade
-
det vet jag inte om vi kan gå i god för, men vi ska göra vårt bästa.
-
ian. här behöver vi inte ljuga. det finns gott om samlade bravader som det är. men för er kan jag förmilda dom lite så ni överlever helgen, och det får väl ses som lite ljug då. men det är väl en vit lögn.
-
javisst. det är ett jävla sätt. sla vi ha maskiner som övervakar oss i affärerna
-
-
ofan
men inte med nån blixt va? -
okej. då är inte hyra inräknad antar jag…
såg nånstans, var det inte i den här tråden, hade ju nån nosat reda på flygresa för 4 lök
typ från kastrup eller nått men iallafall. -
hehe ska bli…
återkommer med resultatet. -
nä jag undrade om dom verkligen körde med blixt på kamerorna. verkar ju lurit att helt plöstligt smälla av en blixt i en mörk natt med tanke på hur lång tid det tar att återhämta sej efter den bländning som det lär innebära.
-
dygnet runt? funkar dom på natten?
-
MELKER! ni har fått mail av mej på viewmusic. kolla den och hör av er!
-
vad går en resa till cap verde lös på sådär en tre veckor en månad över jul och nyår.
-
tabi knäcker getwet. 260cm
du skulle bara veta patrikol. good enough for two, eller vad säjer du tabi?
-
vart tror du det är farligast för en trafikpolis att uppehålla sej och kontrollera farter? landsvägen. Detta är dels ett sätt att spara pengar, dels ett sätt att kunna hålla uppsikt över större område samtidigt och en arbetssäkerhetsfråga för polisen.
Kan du fixa till kassan så att polisen får dom resurser dom behöver och samtidigt blir det penmgar över till sjukvärd, barnomsorg, bidrag ja hela biten så tro jag du skulle bli vald till statsminister direkt.
jävligt lätt att sitta på nätet och snacka om ett humanistisk styrt samhälle. desto svårare att förverkliga det.
-
skåneland om jag inte minns fel.
men fan herodude. snylta skjuts hit och snylta sprit här tälta nån kilometer bort, hur dyrt behöver det bli?
ät bark och kottar.