Forumsvar skapade

Sida 188 av 269
  • styret

Medlem
    28 april, 2004 vid 11:14 som svar på: Äntligen får jag plocka fram bussen!

det vet jag inte om vi kan gå i god för, men vi ska göra vårt bästa.

• styret

Medlem
    28 april, 2004 vid 08:22 som svar på: Lite Jaws-film…

SATAN!

• styret

Medlem
    28 april, 2004 vid 06:41 som svar på: Äntligen får jag plocka fram bussen!

ian. här behöver vi inte ljuga. det finns gott om samlade bravader som det är. men för er kan jag förmilda dom lite så ni överlever helgen, och det får väl ses som lite ljug då. men det är väl en vit lögn.

• styret

Medlem
    28 april, 2004 vid 06:38 som svar på: Fartkameror på E22:an!!!

javisst. det är ett jävla sätt. sla vi ha maskiner som övervakar oss i affärerna wink.gif

• styret

Medlem
    27 april, 2004 vid 21:43 som svar på: min våtdräkt i ljunghusen
  • styret

Medlem
    27 april, 2004 vid 21:37 som svar på: Fartkameror på E22:an!!!

ofan
    men inte med nån blixt va?

• styret

Medlem
    27 april, 2004 vid 21:30 som svar på: Svenska lusekofta på Maui…

okej. då är inte hyra inräknad antar jag…
    såg nånstans, var det inte i den här tråden, hade ju nån nosat reda på flygresa för 4 lök
    typ från kastrup eller nått men iallafall.

• styret

Medlem
    27 april, 2004 vid 19:09 som svar på: Fartkameror på E22:an!!!

hehe ska bli…
    återkommer med resultatet.

• styret

Medlem
    27 april, 2004 vid 18:07 som svar på: Fartkameror på E22:an!!!

nä jag undrade om dom verkligen körde med blixt på kamerorna. verkar ju lurit att helt plöstligt smälla av en blixt i en mörk natt med tanke på hur lång tid det tar att återhämta sej efter den bländning som det lär innebära.

• styret

Medlem
    27 april, 2004 vid 17:16 som svar på: Fartkameror på E22:an!!!

dygnet runt? funkar dom på natten?

• styret

Medlem
    27 april, 2004 vid 16:59 som svar på: Till allas förtret The Luscious Four på scen..

MELKER! ni har fått mail av mej på viewmusic. kolla den och hör av er!

• styret

Medlem
    27 april, 2004 vid 16:50 som svar på: Svenska lusekofta på Maui…

vad går en resa till cap verde lös på sådär en tre veckor en månad över jul och nyår.

• styret

Medlem
    27 april, 2004 vid 16:38 som svar på: Äntligen får jag plocka fram bussen!

tabi knäcker getwet. 260cm

du skulle bara veta patrikol. good enough for two, eller vad säjer du tabi? cool.gif

• styret

Medlem
    27 april, 2004 vid 13:20 som svar på: Fartkameror på E22:an!!!

vart tror du det är farligast för en trafikpolis att uppehålla sej och kontrollera farter? landsvägen. Detta är dels ett sätt att spara pengar, dels ett sätt att kunna hålla uppsikt över större område samtidigt och en arbetssäkerhetsfråga för polisen.

Kan du fixa till kassan så att polisen får dom resurser dom behöver och samtidigt blir det penmgar över till sjukvärd, barnomsorg, bidrag ja hela biten så tro jag du skulle bli vald till statsminister direkt.

jävligt lätt att sitta på nätet och snacka om ett humanistisk styrt samhälle. desto svårare att förverkliga det.

• styret

Medlem
    26 april, 2004 vid 10:15 som svar på: Hur många juniorer har tänkt tävla på sm?

skåneland om jag inte minns fel.
    men fan herodude. snylta skjuts hit och snylta sprit här tälta nån kilometer bort, hur dyrt behöver det bli?
    ät bark och kottar.

Sida 188 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA