styret
Forumsvar skapade
-
på påskafton var det ett gäng kitare ute i sandbergen, dom såg ut att ha roligt och en kille hoppade jävligt högt och såg tajt ut. Sen trillade han, tappade brädan kiten hamnade i vattnet linorna snodde sej och han fick inte upp den. cirka 800 meter ut och närhans polare kom ut och till sist fick upp kiten hade han legat och släpat i säkert tie minuter och då var det morsning och godbye med brädan och säkert med känseln i kroppen.
så att det inte skulle innbära problem om man krashar är ju rent bull. den här killen var nära att vi fick ringa sjöräddningen åt och han verkade duktig med tanke på hur han körde innan.
-
np kombinerad huva och väst. klockren om du frågar mej.
-
javisst. genom sej själv känner man andra.

-
det är mina Öländska gener.
-
ofan. men dom designas väl i sverige iallafall?
-
go big or go home!
vägde som dej förra året (har gått upp 5 kilo, inget nytt fett och ingen träning men nånstans har jag byggt upp 5 kilo muskler under vintern…) och skulle aldrig drömma om att försöka plana med något så litet i 8-10 sekundmeter. du får nog iallafall slänga på nått större segel. -
finns väl nått som heter typ nord eller nått sånt. har för mej att dom sponsrade nån bräda till nån tävling. var det möllegrejen? tror jag läst enått om det.
-
hehe vi hade städdag på haga idag så satt vi och käkade korv ett tag då Lenart Gullmans grabb säjer, pappa jag vill lära mej kitesurfa.
-tyst pojk, sitt inte här och svär. blev svaret från den goda fadern… hehe
men som oscar säjer, testa. -
saltet försvinner ju efter ett tag så abra lacken är genomskinlig ska det väl inte vara några problem.
-
jag kör neil pryde 3000 och den är klockren.
Jag har underställ under min och då är det ju hur grymt som helst.
Träffade en kille idag som också var en hel del i vattnet som bara körde med 3000 i typ 7 gradigt vatten och han påstod att han inte frös för fem öre.
dessutom är det viktigt att testa dräkten innan. -
för det första så tror jag att ölandsbutiken ligger under SP, dom säljer SP´s grejer inte sweden imports, dom har alltså inget samarbete med skidsport som pardise har genom sweden imports. jag är inte säker men jag tror det ligger till så. men det är väl skitsamma egentligen jag bara ordbajsar här.
För det andra så är nog läget som du beskriver det om man ser skidsport och paradise som sveriges surfmarknad… nu är ju inte fallet så utan det finns fler ställen att handla på med andra märken om man inte gillar dom ovan nämnda affärerna.
-
din mamma kanske.
fan skärp dej. är det inte jävligt kul att se grymma surfare rippa?
det är jävligt inspirerande att se nån som kläppe surfa.du kan komma tillbaka med samma fråga när du själv sätter poneta, flaka eller tar hem svenska freestyletouren.
-
även om man inte gillar att tävla själv (jag är för dålig men skulle nog inte tycka det var kul iallafall) så är det väl skitbra om nån som tycker det är skoj representerar Sverige på internationella tävlingar.
lycka till under 2004 alla tävlingsseglare