Forumsvar skapade

Sida 192 av 269
  • styret

Medlem
    13 april, 2004 vid 07:10 som svar på: Kite eller Windsurfing?

på påskafton var det ett gäng kitare ute i sandbergen, dom såg ut att ha roligt och en kille hoppade jävligt högt och såg tajt ut. Sen trillade han, tappade brädan kiten hamnade i vattnet linorna snodde sej och han fick inte upp den. cirka 800 meter ut och närhans polare kom ut och till sist fick upp kiten hade han legat och släpat i säkert tie minuter och då var det morsning och godbye med brädan och säkert med känseln i kroppen.

så att det inte skulle innbära problem om man krashar är ju rent bull. den här killen var nära att vi fick ringa sjöräddningen åt och han verkade duktig med tanke på hur han körde innan.

• styret

Medlem
    12 april, 2004 vid 14:46 som svar på: Tips på bra huva och freestylefena sökes.

np kombinerad huva och väst. klockren om du frågar mej.

• styret

Medlem
    12 april, 2004 vid 13:47 som svar på: Plana tidigt med liten bräda!

javisst. genom sej själv känner man andra. wink.gif

• styret

Medlem
    12 april, 2004 vid 09:52 som svar på: Plana tidigt med liten bräda!

det är mina Öländska gener. wink.gif

• styret

Medlem
    12 april, 2004 vid 07:51 som svar på: Svensk tillverkare?

ofan. men dom designas väl i sverige iallafall?

• styret

Medlem
    12 april, 2004 vid 07:11 som svar på: Plana tidigt med liten bräda!

go big or go home!
    vägde som dej förra året (har gått upp 5 kilo, inget nytt fett och ingen träning men nånstans har jag byggt upp 5 kilo muskler under vintern…) och skulle aldrig drömma om att försöka plana med något så litet i 8-10 sekundmeter. du får nog iallafall slänga på nått större segel.

• styret

Medlem
    11 april, 2004 vid 20:22 som svar på: Svensk tillverkare?

finns väl nått som heter typ nord eller nått sånt. har för mej att dom sponsrade nån bräda till nån tävling. var det möllegrejen? tror jag läst enått om det.

• styret

Medlem
    11 april, 2004 vid 19:59 som svar på: Kite eller Windsurfing?

hehe vi hade städdag på haga idag så satt vi och käkade korv ett tag då Lenart Gullmans grabb säjer, pappa jag vill lära mej kitesurfa.
    -tyst pojk, sitt inte här och svär. blev svaret från den goda fadern… hehe
    men som oscar säjer, testa.

• styret

Medlem
    9 april, 2004 vid 22:51 som svar på: Hal bräda…

saltet försvinner ju efter ett tag så abra lacken är genomskinlig ska det väl inte vara några problem.

• styret

Medlem
    9 april, 2004 vid 22:18 som svar på: Värmare

ebersprakare menar du? jag vet inte. min är ju typ den mest basic modellen som rullat på en svenska landsväg så min har inget sånt iallafall.

• styret

Medlem
    9 april, 2004 vid 21:45 som svar på: Värmare

funkar det när man ahr bilen avstängd?
    min mobilladdare tar inte om jag har bilen av.
    eller jag ahr nog aldrig testat att bara slå på ”el-läget”, så har jag ju bara en gammal sunki 245 också…

• styret

Medlem
    9 april, 2004 vid 19:43 som svar på: Våtdräktshjälp

jag kör neil pryde 3000 och den är klockren.
    Jag har underställ under min och då är det ju hur grymt som helst.
    Träffade en kille idag som också var en hel del i vattnet som bara körde med 3000 i typ 7 gradigt vatten och han påstod att han inte frös för fem öre.
    dessutom är det viktigt att testa dräkten innan.

• styret

Medlem
    9 april, 2004 vid 19:40 som svar på: Fy f..n för Sp och Skidsport.

för det första så tror jag att ölandsbutiken ligger under SP, dom säljer SP´s grejer inte sweden imports, dom har alltså inget samarbete med skidsport som pardise har genom sweden imports. jag är inte säker men jag tror det ligger till så. men det är väl skitsamma egentligen jag bara ordbajsar här.

För det andra så är nog läget som du beskriver det om man ser skidsport och paradise som sveriges surfmarknad… nu är ju inte fallet så utan det finns fler ställen att handla på med andra märken om man inte gillar dom ovan nämnda affärerna.

• styret

Medlem
    9 april, 2004 vid 17:30 som svar på: Kläppe gör stora framsteg!!

din mamma kanske.
    fan skärp dej. är det inte jävligt kul att se grymma surfare rippa?
    det är jävligt inspirerande att se nån som kläppe surfa.

du kan komma tillbaka med samma fråga när du själv sätter poneta, flaka eller tar hem svenska freestyletouren.

• styret

Medlem
    9 april, 2004 vid 10:35 som svar på: Olandersson 5:a i Frankrike

även om man inte gillar att tävla själv (jag är för dålig men skulle nog inte tycka det var kul iallafall) så är det väl skitbra om nån som tycker det är skoj representerar Sverige på internationella tävlingar.

lycka till under 2004 alla tävlingsseglare

Sida 192 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA