Forumsvar skapade

Sida 193 av 269
  • styret

Medlem
    9 april, 2004 vid 10:32 som svar på: Fy f..n för Sp och Skidsport.

FYFAN! FYFAN!
    bojkotta SP och Bromma?
    jag tror pardise och bromma har varit jävligt drivande till att surfingen är så stor i sverige som den faktiskt är idag.

bojkotta två av sveriges bäst etablerade shoppar skulle ju bara vara att stöta en kniv i ryggen på sej själv.
    Tror inte det skulle bli nån större prisskillnad om nån annan shop började ta in deras märken.

Ge fan i att klanka ner på shopparna och handla där ni vill och låt andra handla där dom vill.
    som sagt. mycket respekt till dom som driver shopparna och håller andra med nya grejer, så jag kan köpa billiga begprylar sen laugh.gif

• styret

Medlem
    8 april, 2004 vid 19:54 som svar på: Olandersson 5:a i Frankrike

gött markus. håller helt med.
    så ska dom tas.
    skitgutt att det går bra för svenskarna runt om ju!

• styret

Medlem
    8 april, 2004 vid 18:12 som svar på: Psycho 2, först i Sverige???

blir kul att se dej komma och rocka i år igen!
    har vi tur kan du slå förra årets rekordvind.

• styret

Medlem
    8 april, 2004 vid 18:03 som svar på: Videokamera hjälp..vilken ska jag köpa.

hähä själv har jag stulit en canon XM-2:a, kostnad runt 25 papp, över lovet. härliga tider!

• styret

Medlem
    8 april, 2004 vid 17:58 som svar på: Fy f..n för Sp och Skidsport.

jaa, mmm oja.
    luras är vad dom gör, att dom inte skämms… eller… ja… känns osm att det här ämnet kvalificerar in sej i been there, done that, bought the fucking tshirt-kategorin.

tur att du är så jävla tajt och genomskådar hela deras komplott…

• styret

Medlem
    8 april, 2004 vid 17:41 som svar på: Kläppe gör stora framsteg!!

Kläppe var nere på haga och körde en sväng idag, fyhellvete säjer jag bara.
    när markus kommer hem och olandersson, kruse, bengtsson mfl letar sej ner till haga i maj så kommer man inte ha tid att segla utan bara stå på stranden och kolla på med hakan nere vid hängselen.

tråkigt att jag inte hade några band till kameran med mej. desto roligare att vara på vattnet iofs…

• styret

Medlem
    8 april, 2004 vid 04:14 som svar på: Jaws har brytit senaste dygnet! *DELETED*

kopieringshöger?
    förlåt kunde inte låta bli. skriver själv så alltför ofta.

• styret

Medlem
    7 april, 2004 vid 19:53 som svar på: Surfhandlare, service och Streamlined

det händer att jag handlar butiksnytt. men carbone är även han en av mina favvobutiker…

• styret

Medlem
    7 april, 2004 vid 19:06 som svar på: Surfhandlare, service och Streamlined

ja den var schysst. och sen SM-reklamen var ju dessutom ypperlig… smile.gif
    reviced edition av mange men jag känner mej lite skyldig iallafall…

• styret

Medlem
    7 april, 2004 vid 18:51 som svar på: Surfhandlare, service och Streamlined

vart suger skidsport? vad gör dom annorlunda än dom andra shopparna?
    Jag själv rankar faktiskt skidsport tillsammans med surf-unique som mina två favvoshoppar.
    (även fast jag skulle vilja ha hagashoppen som favvo crazy.gif )

jag har alltid fått väldigt positivt bemötande från alla surfshoppar och tycker att det är hugget som stucket mellan Paradise och Skidsport (väljer ändå skidsport av nån anledning). unique väljer jag pågrund av deras låga priser och för att johan är den trevligaste och mest sympatiske handlaren jag nånsin köppt nått av.

men som sagt. jävligt trevliga och bra handlare allihop.

• styret

Medlem
    7 april, 2004 vid 17:39 som svar på: Videokamera hjälp..vilken ska jag köpa.

låter ju perfekt.
    bara att handla

• styret

Medlem
    7 april, 2004 vid 17:09 som svar på: Videokamera hjälp..vilken ska jag köpa.

då är det väl inget att tveka om? 14 blir det väl? var inte den dessutom billigare hos scandinavian?

• styret

Medlem
    7 april, 2004 vid 10:40 som svar på: Videokamera hjälp..vilken ska jag köpa.

jag orkar inte leta runt så jag hittar bara info om 14 och 16 och av dom två är det nog hugget som stucket.
    jag skulle nog ta 14 för priset. fast… har man pengarna så tar jag nog 16 för att det känns som en nyare och fräckare kamera… smile.gif

som sagt. av dom två så är det nog ingen större skillnad, har inte kollat på 18

• styret

Medlem
    7 april, 2004 vid 10:33 som svar på: NPs huva med väst, utan- eller innanför?

jag hajjade det. inget illa taget. jag vet att jag är en jävla konfräka men det är inte mycket att göra åt.
    Går ju bild och form med bland annat digital inriktning så ibland måste man ju ta en liten paus från ”seriöst” arbete och eftersom man redan sitter vid datorn så är det ju lättillgänligt.

• styret

Medlem
    6 april, 2004 vid 21:54 som svar på: NPs huva med väst, utan- eller innanför?

jag kan medela herr A att jag minsann har 9 surf för året, hur många har han själv?

sen att jag inte ahr nått att göra efter och emmelan surfen är en annan historia. idag har jag skaffat ett liv och vart på bio…

Sida 193 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA