Forumsvar skapade

Sida 196 av 269
  • styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:02 som svar på: BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

det är ju inte fest om man inte pissar.

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:01 som svar på: BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

fast vi är äldre än dej så… nä

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:00 som svar på: BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

du ser ju på min bild här vi sidan hur kul man blir med öl i kroppen. tjejen som är med har duckit sprit (köpesprit dessutom… huinnamej). ja det säjer sej ju självt vem som har roligast.

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:56 som svar på: BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

nä herodude. nu är du dum i huvet.
    kärringar dricker vodka. ska det vara sprit så ska den inte komma på glasflaska om jag säjer så. och öl ska komma söderifrån i icke pantbara burkar.
    men öl ska det vara.

dricker olle drinkar! fan han får lätt ta tyskarna då.

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:35 som svar på: BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

det är tobbe som kommer få göra ”skitgörat” med tyskarna i sommar så jag kan väl ta mej ann ett par nu då.

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:31 som svar på: BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

burkar är ingen dum idé.
    fast här nere i södern har den grejen dött ut totalt eftersom alla köper öl i tyskland.

klart jag är förjävlig!

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:24 som svar på: BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

fast skitsamma.
    jag kan ju glida dit och vara förjävlig så tar dom ändå mej före vilken stockholmare som helst.

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:04 som svar på: BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

fast det krävs att man är 18, och frisk dessutom… nån här inne som känner sej träffad? inte jag iallafall.

• styret

Medlem
    2 april, 2004 vid 21:10 som svar på: hoes n biatches

ska du nu plåta hyllan får du ju lägga skärpan rätt!

• styret

Medlem
    2 april, 2004 vid 19:16 som svar på: BERCY!!

vad fan är det med sideshore? deras klipp laggar fan alltid!

• styret

Medlem
    2 april, 2004 vid 18:04 som svar på: Axel ur led

det är fan märkligt att man inte lär sej.
    jag har slagit sönder kroppen hur många gånger som helst och inte orkat gå till läkare för det.
    så sitter man här med bucklor på fötterna (slagit av nått ben som sen läkt snett) sneväxta båtben, felplacerade muskelfästen i ryggen och fula ärr över hela kroppen som nog skulle sytts för att bli bra.
    lik förbannat så klagar man lite nästa gång man pajjar nått men går amn till doktorn, närå.
    och då är man abra 18. tänk hur fan kroppen kommer kännas och se ut när man blir ännu äldre…
    gå till doktorn och försök göra som han säjer.

• styret

Medlem
    2 april, 2004 vid 16:16 som svar på: Däckfix till pyspunka

om jag inte minns fel så sabbar det här ventlierna på däcken. det gjorde det för ett par år sen men det kan ju ha bättrats på.

• styret

Medlem
    2 april, 2004 vid 16:12 som svar på: Segel hjälp !?

jag tar mej friheten att klistra in ett medelande från Markus från en annan tråd. jag ahr dock klippt bort lite i mitten eftersom det handlade om en annan bräda.
    Markus brukar inte uttala sej om han inte kan sina grejer så jag tror man kan säja att det här stämmer bra.

Svar till:

”Skate 100 fungerar väldigt bra med segel ner till 4,5 då man kör freestyle och det är platt. Man får dock räkna med att köra en mindre fena än orginalet. En 19 fena använder jag och det är helt perfekt. Jag och Stefan har i princip inte kört ngt annat än 100 liter här nere på 90
    seglingsdagar. Då har det blåst mycket 4,7 och 5,3.”

”Skate 100 fungerar bäst upp till 6,3 om man ska köra extrem freestyle större bräda är att föredra om man ska köra 6,3 och större. Men självklart fungerar det att köra 6,7 på 100 liters oxå.

Mvh Hälsningar från El Yaque Markus S-77″

[/ QUOTE ] hoppas det var okej markus.

• styret

Medlem
    2 april, 2004 vid 15:18 som svar på: Nooooo!

hur fan testar man fram nått sånt?

• styret

Medlem
    1 april, 2004 vid 20:32 som svar på: . Stöld !

problemet kommer när din bräda, som är en sjysst bräda enligt alla, delaminerar efter ett par månader (något som man inte kan förutse om jag har förstått det rätt) och du står där utan garantier och grejer.

Sida 196 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA