styret
Forumsvar skapade
-
hmmm. kenneth på lyset… …ovanligt… hehe
låter skumt, jag trodde det var allmänning (skiffte, flera bönder äger smala remsor av stranden/marken över stranden). jag vet att det är det från ”lilafrövägen” och söderut iallafall. borde vara det i sandbergen med, den oxeploaterade marken iallafall. men som vanligt, jag kan ha fel. isåfall är väl storbonden Sturesson. fan nu blir jag så nyfiken på vem som äger marken att jag nästan tar och ringer själv.
-
ja till fomrula används det ju rätt flitigt men till freestyle… nje. ska vi börja köra med två par hänseletampar med eller?
-
jag syftade på flinta, lenthy och övriga mörbylångaboys. dom (eller kasnke du) känner mej nog mer som Pärlan.
tog du illa upp så ber jag om ursäkt
innanför staketet är det mycket möjligt att det tillhör stora frögården men brukar ni inte hålla till strax norr om gården? annars har jag missförstått alltihop.
dessutom vet väl både du och jag att gården ahr bytt ägare rätt många gånger dom senaste åren så det är ju inte omöjligt att saker och ting har ändrat sej då (på 12 år och typ 4 ägare menar jag) -
jag är lessen för att säja det här men av dom killarna jag känner där (tar ett par öl med några av dom ibland) så skulle jag inte hoppas på för mycket av deras lokalkunskap

men ja… jag kan ju ha fel som satan, det är ju inte ovanligt.
-
jag håller med ola där av precis samma anledningar.
-
vafan då är det ju varmt här hemma.
jag är på vilken sida som helst. så länge jag slipper tyskmuschen i nacken. åhh- swedische mädchen, mmm Inga jaaa jaaa ich spritze ich spritze.
-
dv-in är ju om man ska ladda tillbaka det till kameran och dv-ut är ju det amn använder när man laddar över det till datorn.
i min hjärna är pricerunners förklaring på grejer skitkass. jag brukar kolla scandinavianphoto.se som jag tycker har ett bra system.
men just nu när jag skulle kolla på trv12 upptäckte jag att den itne fanns hos dom längre så jag kunde inte göra en jämförelse. med tanke på att den som nån sa är äldre så kan den ha gått ur produktion så därför skulle jag välja hc:n som verkar bra för sjyssta pengar.här är iallafall länken till scandinavians sida om hc
hc:n -
tobbe skriver iofs, longboard my ass. kan han få in en longboard kanske han kan få in en tysk där med…
-
är det senaste ”långt ner i halsen” eller?
-
olle: tobbe och jag ahr löst det där med sommarjobb för oss alla tre. det är visserligen du som får göra det största jobbet, men tobbe och jag får ju jobba lite med.
jag vil inte riktig snacka om det över konfen men det ahr att göra med dej, ditt långa blonda hår, läppstift stringtrosor och tyskar på vindfria dagar. du kan jobba hemma i husvagnen, som lämpar sej väl för ändamålet.
-
snarare mörbylånga kommun va?
-
det har väl med tjockleken på brädan att göra?
powerboxen är väl för djudp för typ vågbrädor och sånt. eller?