Forumsvar skapade

Sida 198 av 269
  • styret

Medlem
    28 mars, 2004 vid 21:20 som svar på: Snart landar dom…

fan vilket sjysst ljus det är på alla bilderna från det shootet.
    har du manipulerat nått eller är det filter eller är det bara så?

• styret

Medlem
    28 mars, 2004 vid 20:06 som svar på: Kiteförbud Haga Park?

om det är någon som hör efter om vem som äger marken så posta gärna in det här. Det är alltid trevligt att veta hur det står till och om ni planerar att fixa nått.

• styret

Medlem
    28 mars, 2004 vid 19:54 som svar på: Boende i fuerte!?

på tal om det. vad säjer ni om att skaffa en varsin longboard och köra killerrace genom byn och slå ihjäl oss totalt vindfria dagar?
    jag är pepp som fan om ekonomin tillåter.¨

fast jag är ju inte lika töntig som er och tänker köpa nya pryttlar i år. eller ja en vågis och nått segel eller två blir det väl när jag tänker efter.

• styret

Medlem
    28 mars, 2004 vid 19:36 som svar på: Noths nya förlängare

okej. låt bli då…

• styret

Medlem
    28 mars, 2004 vid 11:22 som svar på: Nån junior som ska ut och tävla i år???

jäpp. i år är det alltså folk födda 86 eller senare som är juniorer.

19 nope inget juniortävlande för dej inte

• styret

Medlem
    27 mars, 2004 vid 13:13 som svar på: Boende i fuerte!?

fast då får du ju räkna med att vi spänner fast dej i en permobil. Ska det va så ska det va.

• styret

Medlem
    27 mars, 2004 vid 12:54 som svar på: . Stöld !

jag vet inte men jag skulle tro att mycket av resorna betalas av företaget för produkttest och för att träffa branchfolk ör att knyta kontakter.

jag skulle bli mer förbannad om lirarna som drev butikerna inte visste ett skvatt om hur produkterna funkar i olika förhållanden med mera. kontaktutbyte är viktigt. Om nån ringer ifrån sverige ner till nån av bossarna med säte nere på maui och säjer -Hej jag ringer från sverige jag skulle vilja börja importera era grejer hit upp. så säjer nog bossen, som kanske inte vet ett jota om sverige mer än att det ligger i skandinavien och säkert tror att vi ahr ständig snö och isbjörnar, -ja visst jag skickar ett gäng grejer…

sverige hamnar långt ner på prioriteringslistan över vilka som ska ha bra grejer skickade till sina shoppar.

åker däremot paradiseteamet (där jag tror att teamseglarna pejjar sina resor själva) ner till maui och slicar ett par våger, gör några loopar, hänger lite på stranden, åker på besök hos tillvekrarna, snackar med celebritys (stora teamriders) och kanske fixar nån fest där man bjuder in lite folk och skapar en personlig kontakt. sen ringer nån av killarna ner efter ett tag och snackar lite om senaste vistelsen, hör lite om läget där nere på en mer personlig nivå och sen bestämmer vilka grejer som ska skickas upp till sverige.
    vem tror ni får bäst grejer snabbast. snubben som är lite tjenis med leverantören eller snubben som bara ringer från svinkalla skandivavien och dillar om att han vill ha prylar skickade till sej?

alltså tror jag varken johan på skidsport eller markus boman på paradise tar ut några feta löner.

• styret

Medlem
    27 mars, 2004 vid 11:31 som svar på: En/Ett Sele?

jag har nog fan aldrig hört nån säja ett sele.

• styret

Medlem
    27 mars, 2004 vid 07:27 som svar på: Boende i fuerte!?

exakt

• styret

Medlem
    27 mars, 2004 vid 07:15 som svar på: digital videokamera?

Svar till:

Svar till:

dräparinlägget??

[/ QUOTE ]
    Att bara filma går ju med en enkel dv-kamera, som jag skrev. Kolla gärna http://www.scandinavianphoto.se , proffsiga o seriösa. Ville mest göra klart för Hero att det kan bli rätt dyrt om man plötsligt får för sig att det är askul att göra egna filmer.
    ”filma, producera och ha skoj!” , håller jag definitivt med om!
    /David

[/ QUOTE ]

okej då missuppfattade jag dej. inget ont menat.

• styret

Medlem
    26 mars, 2004 vid 22:11 som svar på: digital videokamera?

nu börjar vi bli riktigt negativa här.
    jag började gå ut löst och sen kom det här dräparinlägget.

eftersom det är hans farsa som ska köpa en till morsan så antar jag att det inte är tanken att det ska bli hollywoodproduktioner av det.

som sagt. köp en DV-kamera med så hög optisk zoom som möjligt. bry dej itne om lulllull som stillbildsfunktioner med mera.

filma, producera och ha skoj!

• styret

Medlem
    26 mars, 2004 vid 20:45 som svar på: Kiteförbud Haga Park?

jag skulle tippa på tre alternativ (men jag kan ha fel som satan)
    Antingen kommunal mark, flera bönder har småbitar (skiftet går ända ner till vattnet på flera närliggande ställen (kleva och söder om mörbylånga t-ex)) eller stora frö samfällighetsförening. http://hem.passagen.se/storafro/

Mitt förslag är att maila samfälligheten och fråga, dom vet med största säkerhet vem det är som äger marken.

• styret

Medlem
    26 mars, 2004 vid 19:30 som svar på: digital videokamera?

det där med stillbilderna är bara att slänga åt hellvete.

nått mer konstruktit har jag itne att säja…
    Man får väl ingen höjdare för 5 lök så vad som helst som är digitalt för dom pengarna. ingen hi8 eller nått liknande.

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 22:06 som svar på: Ni som filmade apelviken 20:e mars!

jag ahr tjyvkikat lite på Olas film och, man its looking good.
    han skulle dona lite med den eftersom en del grejer jävlades. sens kulle han skicka upp den så snart osm möjligt

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 22:03 som svar på: Freedom tisherna rykande färska från tryckeriet!!!

ja idag är jag på G. lite innanför västen så ordnar sej det mesta

Sida 198 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA