Forumsvar skapade

Sida 199 av 269
  • styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:15 som svar på: Nån junior som ska ut och tävla i år???

ja för tydligen tänker du bara åka med mej under SM. och ja, juniorer har ju inte körkort. näru du får vara nykter och köra.

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:14 som svar på: Freedom tisherna rykande färska från tryckeriet!!!

bad luck -fist fuck

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 20:40 som svar på: Natural Film Productions DVD från Sydafrika

för att rippa tråden kan jag medela att jag ahr fått deal med höjdarbandet the high heeled honeys att använda deras musik i min film som kommer upp i slutet av året/början av nästa (lär komma upp delar under hela året).

jag håller på och delar med ett par band till.

fan vad jag är glad.
    http://www.thehighheeledhoneys.com

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 20:36 som svar på: Ni som filmade apelviken 20:e mars!

Ola_p här på konfen filmade en del då tror jag

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 16:20 som svar på: Natural Film Productions DVD från Sydafrika

nope. xboxet tar inte brända skivor om man inte chippar det och har varken ork eller pengar till det just nu.

då får det vara. skitgutt med film men måste tyvär hålla med lite om dom negativa kommentarrerna.

men skit i dom/oss och fortsätt producera. Det uppskattas iallafall.

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 15:56 som svar på: Boende i fuerte!?

jäpp ett par timmar i veckan. börjar den 14:e

evetnuellt skulle du ju kunna deltaga olle… smile.gif

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 11:59 som svar på: Natural Film Productions DVD från Sydafrika

ja men det är ju länge till

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 11:40 som svar på: Natural Film Productions DVD från Sydafrika

är det en bränd skiva eller kommer den på pressad dvd?
    har ju bara xbox att spela dvd genom

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 10:18 som svar på: Vem är Steffo???????

vadå?

• styret

Medlem
    24 mars, 2004 vid 19:07 som svar på: Kiteförbud Haga Park?

bengt-erik är kitaren i våra hjärtan.
    många av oss blev omvända när du var ute och röjde i 22 sekundmeter då många windsurfare (däribland jag) höll oss på land.

• styret

Medlem
    24 mars, 2004 vid 18:56 som svar på: Vad har ni på er när ni surfar?

som sagt. jag vet att olle har vart i plurret.

vi var ute en sväng idag och tomas visade stolt upp senaste inköpet, nya huvan från NP ”pro hood” (hellyea!). verkar sjysst om man bara ska ha huva, har en större krage än tidigare som stoppar glipan mellan huva och dräkt som man ahr sett många ha.
    som bonus får man en liten sjysst skärm som ser käck ut.

det var rätt kul när det uppdagades att np kallar sin stängda vante för CP (closed Palm)

• styret

Medlem
    24 mars, 2004 vid 17:28 som svar på: Hjälp – Husvagn för surftripparna!

i så småp utrymmen som husvagnar funkar såna där små burkar med fuktätare perfekt. typ bara att höra med vilken mack som helst skulle jag tro. annars har säkert biltema
    nästan alla har det i vagnarna under vinterförvaring.

• styret

Medlem
    24 mars, 2004 vid 08:03 som svar på: spinout pga förliten fena?

häng dej i riggen peta ner tåkanten och dra in benen under dej.

• styret

Medlem
    24 mars, 2004 vid 07:41 som svar på: cheva caprice

farsan var skitpepp på att köpa en sån cadilac med träpaneler till mej som första bil.
    han känner nån gubbe som har en sån och han psåtår att den inte dricker mer än volvon.

MED TRÄPANELER!

• styret

Medlem
    23 mars, 2004 vid 21:15 som svar på: Vattenhus till Videokamera?

fast alltså. när jag ahde tänkt tjata på honom så hade jag fotolektion så det var mina foton han bedömde.
    då var det svårt att slänga in video bara sådär.

men det är sant. det ska jag komma ihåg att använda när jag väl ska inleda kuppen

Sida 199 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA