styret
Forumsvar skapade
-
ja för tydligen tänker du bara åka med mej under SM. och ja, juniorer har ju inte körkort. näru du får vara nykter och köra.
-
styret
Medlem25 mars, 2004 vid 21:14 som svar på: Freedom tisherna rykande färska från tryckeriet!!!bad luck -fist fuck
-
för att rippa tråden kan jag medela att jag ahr fått deal med höjdarbandet the high heeled honeys att använda deras musik i min film som kommer upp i slutet av året/början av nästa (lär komma upp delar under hela året).
jag håller på och delar med ett par band till.
fan vad jag är glad.
http://www.thehighheeledhoneys.com -
Ola_p här på konfen filmade en del då tror jag
-
nope. xboxet tar inte brända skivor om man inte chippar det och har varken ork eller pengar till det just nu.
då får det vara. skitgutt med film men måste tyvär hålla med lite om dom negativa kommentarrerna.
men skit i dom/oss och fortsätt producera. Det uppskattas iallafall.
-
jäpp ett par timmar i veckan. börjar den 14:e
evetnuellt skulle du ju kunna deltaga olle…
-
ja men det är ju länge till
-
är det en bränd skiva eller kommer den på pressad dvd?
har ju bara xbox att spela dvd genom -
bengt-erik är kitaren i våra hjärtan.
många av oss blev omvända när du var ute och röjde i 22 sekundmeter då många windsurfare (däribland jag) höll oss på land. -
som sagt. jag vet att olle har vart i plurret.
vi var ute en sväng idag och tomas visade stolt upp senaste inköpet, nya huvan från NP ”pro hood” (hellyea!). verkar sjysst om man bara ska ha huva, har en större krage än tidigare som stoppar glipan mellan huva och dräkt som man ahr sett många ha.
som bonus får man en liten sjysst skärm som ser käck ut.det var rätt kul när det uppdagades att np kallar sin stängda vante för CP (closed Palm)
-
i så småp utrymmen som husvagnar funkar såna där små burkar med fuktätare perfekt. typ bara att höra med vilken mack som helst skulle jag tro. annars har säkert biltema
nästan alla har det i vagnarna under vinterförvaring. -
häng dej i riggen peta ner tåkanten och dra in benen under dej.
-
farsan var skitpepp på att köpa en sån cadilac med träpaneler till mej som första bil.
han känner nån gubbe som har en sån och han psåtår att den inte dricker mer än volvon.MED TRÄPANELER!
-
fast alltså. när jag ahde tänkt tjata på honom så hade jag fotolektion så det var mina foton han bedömde.
då var det svårt att slänga in video bara sådär.men det är sant. det ska jag komma ihåg att använda när jag väl ska inleda kuppen