styret
Forumsvar skapade
-
haha fan att du inte bor här. jag ahr ju värsta luffarjobbet. korreografera och hjälpa till med scennärvarogrejer för utvecklingsstörda som ska köra ”sikta mot stjärnorna”.
slack som fan
-
jag glömde bort det. vi hade betygssnack, hade fotolektion (samma lärare) och det gick tydligen VÄLDIGT bra för mej i det ämnnet så jag glömde helt bort att tjata.
-
jopp. tungsurf.
Olle har vart igång redan vad jag vet. -
nä ölförsäljarplatsen.
-
det har ju vart lite omstruktureringar inom öwc så jag tror platsen kan vara vakant.
-
det är länsstyrelsen som har satt upp förbudet på fågelskådarnas begäran.
och ja. ÖWC säjer till eftersom att det är klubben som får stå till svars för kommun, fågelskydd och länsstyrelse, inte kitarna själva eftersom det stora flertalet inte är locals och drar därifrån när represalierna kommer.
det är inte kul att säja till surfare men öwc är tvugna. -
ewa-marines ”påsar” är ju lockande billiga. ska försöka tvinga skolan att köpa in nått sånt. videolärarn får det hett om öronen i eftermiddag.
-
jänkar-kombi är så jävla fräckt.
fast man ska ju helst ha träpanel på sidorna. då är det den optimala bilen, iallfall i coolhetsfaktor
-
130pix var innan danmark sänkte ölskatten…
-
vi väntar på er och börjar ladda upp redan nu. öppnar den första follen nu.
-
huva och väst och diskhandskar sen är du kittad.
vafan isen har ju släppt i gävle efter säkra källor. borde det inta vara isfritt i sthlm. -
Yeah right!
som att du inte använder din handled iallafall… -
jag kan i don cavalis frånvaro medela alla tishorna är slut. det fanns bara 10 ex av dom.
volvo är kung.
-
weeboy.
tack för omtanken men jag tror inte det är nån fara egentligen. jag var bara full när jag skrev det där. SM blir nog en hyffsat torr tillställning för mej eftersom jag är rätt insyltad som funktionär.
men som sagt, tack för omtanken. -
vad fan ahr man skaffat xbox för?