Forumsvar skapade

Sida 201 av 269
  • styret

Medlem
    18 mars, 2004 vid 22:00 som svar på: swayze vs flaka?

fan ska du bo hos mej och dessutom hålla på med min morsa så får du väl iallafall låta mej vara full.

sen kan du ju åka hem igen när jag är ute ur huset.

nu ska jag gå och lägga mej, ska åka till det där jävla skithålet där grundaren till den här tråden bor.
    jobbigt när man inte kan språket sådär men jag kanske kalrar mej med kroppsspråk.
    Kan ju vara bra att vara nykter imorrn bitti då tänkte jag.

• styret

Medlem
    18 mars, 2004 vid 20:17 som svar på: swayze vs flaka?

då kan jag ju klara av det full.
    och olle-Tungsurf kommer bo här under den helgen så skjuts har man till och från haga. behver ju inte vara nykter en minut.

perfekt.

• styret

Medlem
    18 mars, 2004 vid 20:09 som svar på: swayze vs flaka?

då hade jag rätt.

• styret

Medlem
    17 mars, 2004 vid 22:18 som svar på: Musik

hmmm… låter ju helt klart okej.samspelt och duktigt som fan.
    tyvär är inte det här min kopp of folköl
    kommer inte överens med sångerskans röst.

det är såklart bara en smakfråga. men så känner jag.

men det funkar ju att lyssna på helt klart.

• styret

Medlem
    17 mars, 2004 vid 22:11 som svar på: Drucket filosoferande..

jävligt sant!
    båda dom sista talarna.

• styret

Medlem
    17 mars, 2004 vid 22:04 som svar på: Vattenhus till Videokamera?

http://www.ewa-marine.com/
    http://www.scandinavianphoto.se/

jo det kostar en del men jag skulle hellre välja ett sånt än ett hemmabyggt. sumpa kameran för många tusen…

• styret

Medlem
    17 mars, 2004 vid 20:26 som svar på: Marknadsundersökning

jag är på. tisher kan man aldrig få nog av och speciellt inte sköna DIY-grejer.
    fresh design föresten.

så kan jag ju hoppas på att nån resonerar likadant som mej när alco boardclothes kommer i produktion.

• styret

Medlem
    17 mars, 2004 vid 07:27 som svar på: Riktigt riktigt

spigg_wallpaper_1024.gif

• styret

Medlem
    17 mars, 2004 vid 07:23 som svar på: Är det sommar eller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

javisst är det trean.

skämtåsido så tror jag det är ettan.
    läste nånting liknande angående näset på kitekonfen.

fågelskådarna vart inte så glada när dom satt i fågeltornet och skulle plåta olika vadarfåglar när fågeln plötsligt försvann vettskrämd och hela deras objektv fylldes av glada färger fån kitesen som svängde runt bara nån meter eller två utanför tornet

• styret

Medlem
    16 mars, 2004 vid 22:26 som svar på: Är det sommar eller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

visserligen är jag vegetarian sen 5 år och gillar naturen av samma anledningar som du räknar upp men anledningen till att jag sa till kitarna att dom itne fick köra där var för att länsstyrelsen har satt upp förbudet och det är windsurfingklubben som får skiten sen när nån fågelskådare ringer till länsstyrelsen.

• styret

Medlem
    16 mars, 2004 vid 17:10 som svar på: Är det sommar eller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag sa bara åt dom att dom inte får kita där pågrund av fågelskyddsområdet. tyvär verkar inte kitare kunna läsa. jag emanr, dom parkerar precis framför tavlan vid parkeringen och binder hunden 3 meter ifrån skylten med texten ”kitesurfing förbjuden inom bad och windsurfområdet, gäller året runt.”

• styret

Medlem
    16 mars, 2004 vid 16:44 som svar på: Är det sommar eller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu p hemvägen från skolan stannade jag till på haga för att kolla vattennivån och fick mej ett säkert vårtecken. jag fick säja till dom första kitarna för året.
    då känner man att sommarn är på väg.

• styret

Medlem
    16 mars, 2004 vid 14:36 som svar på: Är det sommar eller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jo det blåser som fan på öland idag. vettentempen ligger runt 4-6 grader skulle jag tippa på.
    problemet är bara det att idag var vattnet så lågt att beiershamn såg ut som en enda stor sandstrand och det är till fotknölarna högt vid sissta revet.

• styret

Medlem
    16 mars, 2004 vid 14:24 som svar på: Träningsläger/-helger på Öland i vår??

shit vad gammal du är markus. haha

• styret

Medlem
    16 mars, 2004 vid 14:22 som svar på: Norske jänta aer ju så go!

ska komma ihåg det det.

Sida 201 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA