styret
Forumsvar skapade
-
nä men då var det nog bara servern som jävlades ett tag.
jag ahr en del utrymme på en bra höghastighets-server men jag vill hålla det utrymmet fritt för mp3 och så småningom lite film så därför får en del bilder ta lite längre tid.eftersom det främst är lite av en portfolio (eller egentligen bara nått att ha att fixa med) så väljer jag att ha kvar bilderna i hyffsad kvalitet med lite längre laddningstider.
-
-
jasså han ligger walléns sofflock?
-
ja den ligger på en server som står hemma hos en polare oc så har det vart strul med elavbrott och uppdatteringar av dns:er och en jävla massa skit men nu ska den funka. trodde jag.
vad är det som laggar? vad har du för uppkopppling och webbläsare?
-
det gör den nog.
lågtryck = vind
högtryck = brisJa årets SM ser man verkligen fram mot. Kan knappt vänta.
Jag får samla ihop bilder från eliten och lägga in här på konfen i en tråd så scrollar man snabbt så ser det ut som att dom rör på sej och ringa ola lustig så han kan sitta och hålla låda så man kommer i rätt stämmning. -
om du läser medelanden i tråden en gång til så tycker jag det har uttretts rätt bra. samhällsstruktur med mera kan du försöka se om det står nått om.
-
jag väntar med spänning på hemkomsten markus.
fyfan själv fick man ge sej ut i haga igår med brutalt överriggad 5.4 och inte många grader någonstans. men vad gör man inte. det är ju tydligen tråkigt utomlands ändå
-
fast det lär ju inte bli några vågor som avgör freestyleSM på haga…
men som sagt. fältet ligger nog rätt öppet. ska bli kul som fan.
några andra heta kort tror ni? -
ja varför inte. kom ner till haga så ska den här grisen iallafall visas hur en bägare ska svingas. nått som är värt att filmas, det vill jag lova.
-
ja troligtvis inte på simmers hemsida…
jag har inte sett nått på living på länge så vem vet, tar kläppe hem SM i år? s-77 verar gå starkt han med. Olandersson har nog även han ett par ess i rockärmen när han anländer till svedala igen.
-
ärligt talat så tycker jag det är bra att du blev kickad.
jag ahr vart inblandad i typ 3 misshandlar där mina vänner hart offer och alla gånger har de vart svenskar, oftast med åsikter som dina, som ahr spöat andra svenskar. Ville bara säja det här men inte bygga på tråden om din banning.
nä inga bilder, helt själv på haga.
-
hehe. jag var jävligt trött och på dåligt humör.
alltså ge fan i naziskiten så tycker jag abra det här är kul.
du verkade iofs rätt sur i pingvintråden med. jäjä det var brutalt överriggat med 5.4 så jag tog bara ett par repor sen fick det vara.
nu är man avsurfad och lugn.
jag vet inte hurn det blir med pool men jag ska pressa mange lite. -
bjussar du eller Mac?
-
tråden grundar sej på att john_j_rambo lackade på mej för att jag trodde han hade fuskat på pingvinspelet.
jag vet inte rikgit vilken typ av kärring colle syftade på men jag antog att det var några i hans närhet.